Bea- Skrevet 25. juli 2006 #1 Del Skrevet 25. juli 2006 de tre siste nettene har jeg hatt så utrolig vondt i skambeinet og på innsiden av lårene! tror det er skambeinet det heter det som er rett nedforbi magen. er nesten sånn at jeg ikke klarer å komme meg på do!.. lurer fælt på va dette kan være? noen andre som har dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamo82 *2 jenter* Skrevet 25. juli 2006 #2 Del Skrevet 25. juli 2006 Bekkenløsning, sannsynligvis. Har det slik jeg også av og til. Det har imidlertid stabilisert seg hos meg etter at hodet ble festet. Snakk med legen din, så kan du få henvisning til fysio - det hjalp meg stort å bli teipet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiddelidu Skrevet 25. juli 2006 #3 Del Skrevet 25. juli 2006 Mulig bekkenløsning? Det setter seg ofte der, eller i de to leddene bak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bea- Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 25. juli 2006 okei! rart at jeg skulle få dette så sent.. er i uke 38.. men men jeg overlever nok! er forhåpentligvis bare 12 dager igjen:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå