Gå til innhold

Kjære dere som vet mer enn oss andre....

Anbefalte innlegg

Vi har et barn fra før på 3 1/2 år og har mistet en i MA like før jeg ble gravid med jenta vår.

Har nå kun forsøkt i kun 1 mnd og skulle kun for moro skyld forsøke en slik hjemmetest for sædkvalitet. Testen var defekt da testvesken hadde lekket ut i posen hvor alt testutstyret lå. Umiddelbart tenkte vi at for ikke å få feil resultat så burde vi la være å teste.... men klarte ikke å motstå fristelsen og forsøkte.... Den ble negativ - så da endte vi bare opp med å bli veldig bekymret over at kvaliteten på min manns små svømmere var så dårlig at vi ikke hadde mulighet til å få en til uten hjelp.... og selv om vi vet at testen mest trolig var defekt så uroer vi oss begge. Er ingen spesiell grunn til at han skulle ha dårlig kvalitet, iom at ingen røyker og vi er friske og sunne. Men man vet aldri...

Så nå tenker vi mest på det og er redd bekymringer kan ødelegge mer for oss i vår prøving fremover.

Hadde en god følelse rundt det å prøve igjen og mavefølelsen var at det ikke kom til å ta så lang tid....

Om noen kan se noe så er jeg evig takknemlig! Men forstår at det kan være en umulig oppgave å se hvordan hans eller begges fruktbarhet ser ut....

Min mann er født 29.11.74

Jeg er født 26.02.76

På forhånd takk!

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...