Gå til innhold

Gravid i København.

Spirella-sprett & lille Vilmer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hej.....

Jeg er er 28 år, bor i Danmark på femte året nu og er 13 uker på vej med mitt første barn.

Hadde vært hyggelig å bli kjent med noen andre norske jenter, da jeg ikke har så stort nettverk her nede.

Kristine

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, Kristine.

Vi er endel jenter her i byen, men de fleste er ikke så aktive her inne akkurat nå. Vi hadde et treff da jeg var omtrent like langt som du er nå, i februar, men det ble ikke så voldsomt mye mer av det.

Jeg vet at den ene, som nedkom i mai, er i Norge på ferie i sommer. Men hun er sikkert interessert i å ta kontakt etterhvert.

Selv har jeg heller ikke noe stort nettverk her nede, og er alltid interessert i å snakke med nye folk hva enten gravide eller ikke. Jeg går nå og venter på at baby skal komme ut, er i uke 38 nå, så det nærmer seg.

Maiadressen min: [email protected]

Det er bare å sende mail, så kan vi møtes til en kopp kaffe eller noe slikt.

Marte

Skrevet

Hei Kristine

Jeg har bodd her i 4 år, er i uke 38 med barn nummer 2 (12 august). Har hatt stoooor glede av min norske mødregruppe fra Oles barsel. Vi møtes fremdeles hver annen uke mødre og barn. Blir gjerne med på noe når lillebebs er kommet til verden.

Marte: skal du også føde på Hvidovre?

Imse

[email protected]

Skrevet

Imse:

Ja, jeg skal også føde på Hvidovre. Er veldig fornøyd med det ettersom jeg har forstått at det nok er det beste alternativet.

Det blir spennende å se hvem av oss som rekker dit flørst, da, siden jeg har termin dagen etter, deg... Kanskje vi t.o.m er der samtidig :)

Skrevet

Marte:

Ja spennede å se hvem som kommer først. Fikk førstemann en uke før termin, så satser sterkt på at det samme gjelder for nummer to. Fødte på Hvidore sist også og var veldig fornøyd med det.

Skrevet

Jeg fødte på Hvidovre 12.august i fjor (på termin!) og var veldig godt fornøyd med det.

Lykke til!

Liv

• 2 uker senere...
Skrevet

Så er Ole blitt storebror. Lillesøster kom en uke før termin:)

Imse

Skrevet

Hei : )

Jeg fikk en sønn den 06 juni, han kom 2 mnd for tidlig. Terminen hans var 21 juli. Jeg bor i Brønshøj - København. Synes også det hadde vært kjempe koselig å møtt andre norske her i København som har barn eller venter barn.

Send meg gjerne en mail : ) min email adr er [email protected]

Ha fortsatt en god sommmer

Skrevet

Ble ikke helt ferdig... Er i en dansk barselgruppe, men vil gjerne utvide mitt nettverk her i byen, i og med at jeg nesten ikke kjenner noen.

Gratulerer alle dere som nylig har født:-)

Silje

Skrevet

Hei igjen!

Ser at mitt første innlegg ikke kom med. Jeg fødte en liten sønn i Oslo i mai, og flyttet til Fredriksberg i juli. Jeg vil gjerne treffe dere!

Silje

Skrevet

Hei,

Jeg er nå i København igjen etter å ha tilbragt store deler af sommeren i Oslo. Jeg fødte en sønn 6.mai, og synes det hadde vært veldig hyggelig å møte andre norske gravide/med barn. Føler endelig at det ikke er uoverskuelig å ta seg til sjømannskirken uten bil, så hadde tenkt meg dit på tirsdager fremover nå..:-)

Mailadressen min er [email protected] Det er bare å ta kontakt!

Ingrid

Skrevet

Hej igen....

Kjempehyggelig å få så mange tilbakemeldinger på innlegget mitt.

Først og fremst.. Gratulerer til de som har født siden sist jeg var på.

Jeg har veldig lyst til å møtes på et tidspunkt, men reiser hjem til Norge på ferie fra neste helg og to uker fremover. Håper at det fortsatt er interesse når jeg kommer tilbake igen.

Vi snakkes...

Kristine

Skrevet

Hei!

Jeg er student i København og bor der med min lille datter. Og så er jeg gravid på ny.

Kan godt tenke meg å treffe andre gravide/ småbarnsmødre i København!

Skrevet

Hei alle!

Har vi kommet frem til over mail at en gang i september ville være et godt tidspunkt å møtes?

Min lille gutt har endelig kommet til verden og han ser ut til å synes at det var en ordentlig god idé.

s.i.københavn: sleng på mailadressen din eller send en mail til en av oss andre hvis du vil, så avtaler vi noe mer håndfast etterhvert.

marte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...