Gå til innhold

føler lårene/rompa skal eksplodere!!

AE84

Anbefalte innlegg

offa meg...er ikke lett for tia...har ei uke igjen i dag, og nettene begynner å bli temmelig tøffe!! heldigvis klarer jeg å ligge på begge sider, men kun 30min om gangen før jeg må snu meg...da er låre jeg har ligget på helt forferdelig vondt! det føles hovent og stort ut...så jeg må legge meg på andre låre...d tar 30min, så er det samme situasjon med dette låret! så nå er det vondt i begge låra, og jeg sliter med gangen...kjennes ut som en forferdelig gangsperr eller noe...sukk...

andre som har det slik på nettene??

noe man kan jøre som kan hjelpe litt på smerten, og søvnen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

E det ikkje herlig?

Dette e 3 gang får meg og nå e eg 100 kg og masse vann i kroppen. Du får sette deg å bimme til du er så trøtt at du ikkje gidder å snu deg. Det gjør eg, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja kan love deg at jeg vet hva du snakker om!har tre daga til termin og nettene er ikke akkurat gode nå.må jo snu meg hele tida og det er jo ikke helt lett og snu seg lenger heller..:)har desverre ingen gode råd, har prøvd med en pute under låret og det blir ikke værre av det i hvertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha ha.. jeg har det allerede sånn og jeg har 3 mnd igjen!!! Hopper egentlig ikke inn hit før på torsdag men måtte bare svare... Gruer meg til hver natt for da vet jeg at jeg får vondt, ligger med en ekstra dyne mellom beina og under magen for å få støtte. Men hjelper ikke så mye, hele kroppen er lemster om morran :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir også sliten i lårene om natten... ikke morsomt... og så er det så varmt... syte syte... Jeg er høygravid om to dager og i full jobb i tre uker til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk å lov...jeg er ikke alene!! de sier jo at det skal hjelpe å legge beina høyt, men det går jo ikke så lenge jeg ikke kan ligge på ryggen!!

sukksukk...håper h*n kommer denne uka!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...