Gå til innhold

Oktober: Konsert i kveld


Nicita73

Anbefalte innlegg

Skal på utekonsert på Verdens ende med Nilsen/Lind/Fuentes/Holm i kveld, gleder meg som en unge, og været kunne ikke vært bedre.Jippi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy da, det kan jo bli bra! Sikker musikk som han i magen sparker litt ekstra til. Kos deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos dere masse på konsert. Blir sikkert utrolig bra. Også så vanvittig bra vær da.....

Svogeren og svigerinna mi skal også dit, så vi sitter her hjemme og svetter og passer sønnen dems.

Skulle gjerne ha vært på Verdens Ende idag jeg også.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var helt fantastisk,hele settingen. Mener de sa det var 3000 mennesker der, båtene sto tett i tett, det satt folk over alt,og gutta var i storform. Det var verdt hver eneste krone.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så i Tønsberg Blad at det var 3600 mennesker der. Skjønte at det var litt bilkaos bort dit.....

Vet ikke åssen der var ut av området. Det er så moro når værgudene er greie på sånne arangementer.

Det var en vellykket helg for Slottsfjell Festivalen også.

Moro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var det også, de burde lage til flere slike arrangementer:)

Trafikkkaos skal jeg love deg, vi måtte parkere 2 km unna,men det var jo greit.Hjem ble det verre,når alle skulle hjem samtidig, men det gikk da sin gang det også, tok oss 1 1/2 time å komme hjem, der var det bare å smøre seg med tålmodighet:)

Hvordan går det med deg ellers katoes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 1/2 time hjem ja. Men det er klart at det tar sin tid når 3600 skal hjem igjen.

Det går greit med meg om dagen. Har blitt mange turer på stranda da. Det er det eneste stedet det går an å være i disse dager. Kjenner at jeg er utrolig sliten når kvelden kommer. Søvnen varierer også endel nå når det er så varmt. Det er litt ille å si det, men jeg lengter litt etter en gråværsdag nå. Ellers er jeg sykemeldt pga bekkenløsning. Kommer ikke til å jobbe noe mer før fødsel heller. Men det går greit når jeg tar det med ro heldigvis.

Du da Nicita73, går det greit i varmen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, det er jammen meg litt vi skal stri med. Jeg jobber kun to dager i uken, håper å klare å gjøre det frem til fødsel, men det spørs, sliter masse med "kriblete" ben fra kvelden av og utover natten, og når jeg står opp ser det ut som om jeg er 80 år der jeg tråkker meg fremover, hoven og vondt under bena. Jammen skal vi ha noe å stri med,men det er nok verdt det tror du ikke:)

Hvilken strand er du på?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, det er verdt alt strevet, det er helt klart. Det er flott gevinst vi får.

Jeg sitter og ruger på Torødstranda om dagen. Liker meg godt der. Kjempe fint for guttungen på 2år også. Også kan man velge om man vil ligge nede i sanda eller på gresset. Også er det veldig nærme der vi bor. Bakdelen er at svigermor også er der og hun skal selvfølgelig ligge der hvor vi ligger. Spiller ingen rolle for henne om vi er sammen med noen andre. Hun skravler i vei selvom vi prøver å prate med vennene våre. Hun eier ikke sosiale antenner i det hele tatt. Det blir rimelig irriterende i lengden.

Hvor er det du/dere holder til hen på varme sommerdager da?

Høres jo ut som du har litt å slite med du også. Kribling i bena er ikke moro. Har det litt om kvelden jeg også,men ikke på langt nær sånn som deg. Også gir det seg når jeg legger meg i senga. Er heldigvis ikke hoven heller. Har hørt at det ikke spesielt godt.

Ha nok en flott sommerdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigermødre kan være en plage, hehe. Har ikke det å klage på jeg da,min samboer har ikke lengre kontakt med sin mor.

Du får ta turen til Fjærholmen for å få litt svigermorfri nå og da, der er det helt topp der også, fint for småtasser:)

I morgen har jeg bestilt meg fotpleietime,det skal godt, hjelper sikkert bare der og da, men litt god pleie må man unne seg.

Ha nok en fin dag i sola:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja svigermødre er en egen rase har jeg skjønt. Flere enn meg som sliter. Noen er jo mye værre enn min også.

Var mye på Fjærholmen i ungdommen. Men nå synes jeg det blir litt for stort og masete på en måte. Men et annet bra alternativ som er bra for barna også er Ulvøtangen. Ligger i Knarberg. Hvis det er sterk sønnavind så er det supert der.

Hørtes ikke ille ut med fotpleie. Var det behagelig eller?

Jeg er altfor lite flink til å unne meg sånne goder dessverre.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der har jeg aldri vært. Har lagt min elsk på fjærholmen jeg da, med tilgang til do og kiosk, så syntes jeg det er fint å bade der, selvom man må vasse et stykke ut.

Fotpleie var deilig, men jammen meg besvimte jeg ikke oppi den stolen, plutselig kjente jeg at jeg begynte å bli borte,ble kald, klam, kvalm, kjempeekkelt,men det gikk fort over igjen, så jeg vet ikke om det ble for varmt, eller om jeg satt litt galt så jeg fikk klem på ett eller annet, aner ikke,men ubehagelig var det.

Men du, kanskje vi kunne fortsatt på msn? om du vil kan du jo legge meg til:

[email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal være enig at det er greit med do, men kiosken savner jeg ikke.

Drar innom butikken på vei til stranda også hender det at isbåten kommer innom en gang eller to i løpet av dagen. Det er skikkelig doer på Torødstranda heldigvis. Men på Ulvøtangen er det bare utedo dessverre. Fint å bade på Fjærholmen, men synes det blir for mye folk. Skjønner jo godt at det er populært da.......

Så ekkelt at du svimte av under fotpleien da. Men som du sier kan det jo være varmen. For det er vanvittig varmt om dagen. Må si jeg begynner å bli litt sliten.

Jeg er dessverre ikke helt inne i den msn-verden jeg da. Har tenkt mange ganger på å komme igang med det greiene der. Skal se hva jeg får til.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...