Gå til innhold

har vært til legen jenter=) se hiiiiitttt:)

Anbefalte innlegg

tok en test der , men d var dessverre ikke med morgenurin... men denne testen sto det på lappen "i grenseland" eller noe i den duren...

så legen sa jeg måtte komme tilbake i morgen, men han trodde jeg var GRAVID=)

hva tror dere? er sååå spent altså. produserer kroppen HCG om en ikke er gravid??

HJELP:)

Fortsetter under...

Oy !!!!

Det var jo litt av en beskjed, da :-)

Kroppen produserer nok bare hcg om man er gravid eller har tilført kroppen noen kjemikalier som påvirker produksjonen. ( tror du kan lese om dette på Pernillesiden)

Hvis legen tror du er gravid - så kan du vel ha et passe stort håp for morgendagen da :-)

Du får holde oss orientert :-)

LYKKE TIL !!!

jeg skal holde dere orientert=) han sa at det enda var så tidlig at HCG produksjonen ikke hadde tatt seg opp, og at det ikke var morgenurin liksom...

¤glede seg¤:)

pernille sine sier hva er adr dit?

Annonse

2 pp... =) så vet at vi hadde sex på el- løsning... og har hele tiden sagt at jeg føler meg så rar og sånn etter el...

h¨åper det blir gode nyherter, men vi får vente å se:):)

ja håper VIRKELIG at det blir et bra svar fra legen=) hehe..

men dette er jo digitale tester da, hvor svaret kommer ut på en lapp, så jeg syns det er meget merkelig om svaret er negativt:) men vil selvsagt ikke håpe på for mye... wææ=)

spennende...

Annonse

det kommer til å skje noe med ere alle her på BIM=) skal du se nyeforsøk;);;)

vil jo ikke ha for stor forhåpninger, men på pernille sine info sider sto det følgende:

"En graviditetstest sier kun én ting, og det er om hvorvidt urinen inneholder påviselige mengder med hCG eller ikke. Fargen på streken har liten betydning. Generelt sett kan en svak strek tyde på at det er bare en liten mengde hCG i urinen, og en sterk strek kan tyde på at det er en større mengde hCG i urinen. Dette er som regel årsaken til at man får svak teststrek hvis man tester før mensen er ventet og en sterkere strek når man tester igjen noen dager senere. Dette er imidlertid ikke alltid gjeldende. Tester er ulike, og til og med tester i samme eske kan ha store sprik i sensitivitet. Å sammenligne sterke og svake teststreker kan lett føre til forvirring og unødig fortvilelse. Får man en strek, så er man gravid. Punktum. "

så det gjenstår å se:)

ønsker deg iallefall masse lykke til med din prøving;)

ja det blir spennende å se:)

skal fortelle dere det straks jeg vet noe=)

men har såå vondt i puppene altså, så skjønner ingenitng om jeg ikke er det...

samboer er jo også såååå spent:) hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...