Gå til innhold

pos. ELtest på dag 22.... IKM på torsdag

Anbefalte innlegg

ojoj, jeg fikk litt forhåpninger nå. Men samtidig prøver jeg å forholde meg fullstendig rolig. Har ikke gått på prevensjon på 5 år, så hvorfor nå liksom?

Burde jeg ha litt forhåpninger? Jeg har aldri testet med EL-tester (tett opp i IKM) før. Er det vanlig at man kan få pos test så sent?

Vet jo at det kan være snakk om forsinket EL også.

Hmm.. nå ble jeg helt rar:-) Vil ikke håpe, men så håper jeg jo likevel da:-)

Fortsetter under...

Takk skal du ha. IKM er på fredag forresten. Jeg blingset. Jeg fikk pos. ELtest på dag 11.

Det er nesten 1 uke tidligere enn mine tidligere pergomnd (dette er min 3 doble pergorunde). Forskjellen denne gangen var at jeg har fått to runder med akupunktur før EL. Det fremprovoserte EL sa akupunktøren. Dermed tror jeg kanskje at det stemmer at EL var da. Hadde mye vondt og murring. Samtidig kan det jo godt være at kroppen ikke har fått det til denne mnd og at jeg ikke har hatt EL ennå.

Jeg tar test i Roma. Reiser der i morgen.

..Og jeg som hadde bestemt meg for ikke å håpe denne mnd.. jaja, da var jeg tilbake.

Tusen takk!

Jeg tok test i dag morges, og ingen bombe...NEGATIV! Æsj, jeg er rimlig lei av denne nedturen. Trøsten er at jeg drar om 1 time. Da er det Italia og Roma. Men før det.. en aldri så liten runde:-) Tjihii.. (rimelig lei av sex også;o))

Kos dere og tvi tvi for at dere treffer el denne uken/får el denne uke/spiren klorer seg fast denne uken!

Vår dag kommer også. Og ingen kan si vi ikke er klar! :-)

Annonse

Gjest Bjørnen Collargol

Men husk at dersom du fikk positiv el-test på dag 22 så er det fortsatt håp. Da kan det hende at du får en positiv test på dag 36-37.... Det er faktisk mulig å ha el 2 ganger i en syklus, ikke vanlig, men mulig :-)

Kos der i Roma!!!!!

Klæm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...