Gå til innhold

Noen som kan hjelpe ei stakkars forvirra 1. gangs fødende ??

Birthemor, mamma til 2 ;)

Anbefalte innlegg

Er klar over at det er drøyt mye snakk om den derre slimproppen her inne for tiden. Men må bare spørre ...

Vet jo at selv om slimproppen går så kan det være EVIGHETER til babyen melder sin annkomst. MEN mins å huske at om det var blod i det , så var det noe på gang ?

Jeg våknet i natt kl 4 , å skulle en tur på do ... å der var det , en del brun rødt slimete blod ( sorry detaljene ) på papiret.. Gikk å la meg igjen , prøvde å sove , men hadde da fått en del mens murringer i ryggen.. Syns liksom ikke det kom og gikk , var bare vondt hele tiden liksom... sovnet igjen ved 10 tiden, og når jeg våknet nå var det ikke noe blod , men merker fremdeles små murringer... eller hvordan jeg nå skal forklare det ...

Noen som har en formening om lille prinsessa vår har tenkt seg ut snart ??

Har termin i dag da...

*venter spent på svar*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Frantic

Det var slik fødselen med min første startet. Slimproppen gikk når riene begynte, og da gikk det bare en vei - så lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff ... nå har vi vert å tråkka masse i byen , hatt sex og løpt i trappa... og har egentlig ikke skjedd noe mere.. har litt vondt , men ikke noe regelmessig...

var vel kanskje bare en av disse falske alarmene.. *snuffs*

er så klar for å se snuppa vår snart......

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm, umulig å si sikkert! sist gang hadde jeg litt blod i trusa og slimproppen på vei hele 8 dager før jeg faktisk fødte....(gikk 10 dager over termin). MEN trøst deg med at du er nærmere enn noensinne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...