Gå til innhold

Nå er jeg så forbanna så jeg tror jeg sprekker!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Nå er jeg som en tikkende bombe, forbanna gynokolog!!!!

Altså; Sluttet med p-plaster for vel 1 år siden, var hos gyn. i februar- han fant ingenting annet galt enn "halvt i svimeslåtte" eggstokker pga p-plasterbruken.

Avtalen var at jeg skulle ringe tilbake i juli dersom jeg ikke hadde blitt gravid. -og det gjorde jeg i dag!!! Og da sier han bare "ja, det er jo ikke så lenge siden du var her, det kan gå inntil 2 år etter p-plasterslutt før en blir gravid. Du får bare prøve å glemme hele greia, og heller BEGYNNE Å SAMLE PÅ FRIMERKER ELLER NOE!!!!!!!!!!!!" Fy, fasan er det mulig å si no så uskakelig. "Du får komme tilbake neste år dersom det fremdeles ikke har skjedd no."

Blir helt paff jeg.. Jeg spør forsiktig om Pergotime, men forteller at han skriver ikke ut det i hytt og pine...

Er så sinna nå, nesten så det ryker av meg...

Fortsetter under...

SKIFT LEGE!!!!

for en idiot!!

du får bare si fra hvor skapet skal stå,du har rett til å få hjelp etter

1 år,så han må bare slutte å drite seg ut.

mongo lege!!

(blir sinna jeg også...hihi)

Men han mener at jeg ikke trenger hjelpe så lenge han ikke finner noe galt, og det vil rette seg av seg selv. .. Det er det beste for meg og kroppen min som han så fint sier.. Dessuten er jeg bare25 år, og det bruker han mot meg hele tiden, "Hadde vært annerledes om du var 35".

Annonse

be han skaffe seg en annen jobb....

bare bytt lege!

jeg fikk hjelp med en gang.var ikke noe spørsmål.

jeg synes jo egentlig det er mer rart at vi som er så unge

sliter da,men sånn tenker nok ikke alle.

i værste fall får du gå privat.selv om det er mye dyrere.

klart du har rett til å bytte!

men kan du ikke få en annen fastlege??

hvis ikke sier du bare til han du har at du har snakket med

div folk som synes han er på tryne..

ååå,blir så irritert jeg..hihi

jeg har ikke fått det,men legen nevnte at jeg kanskje ville få det

etter at jeg har vært inne på sykehuset.

men det er vel helst hvis man har problemer med el?!.

skal visst også hjelpe mot dårlig sædkvalitet,så hvis det er fakta

så får jeg nok det.

Annonse

For det første: du har rett til å skifte fastlege, du behøver ingen grunn til det. Dessuten kan du jo sende inn en klage på legen din til Helsetilsynet i fylket du bor i (så får han seg en støkk)! Det som er dumt, er at det da blir ord mot ord.

Undersøk litt, spør andre om det er noen leger å anbefale. Her er listen over ledige fastleger:

https://is.trygdeetaten.no/rtv-minfastlege/innbygger/fastlegesokikkepalogget.do

For en idiot!!!!

Du må skifte lege. Man har rett på hjelp og utredning når man har prøvd i 1 år... det står tilogmed i den redbook linken jeg la ut her forleden dag, en liten bok om hvordan bli gravid...og der sto det at den største grunnen til at mange sliter så lenge med barnløshet er legen deres. Så bli ikke en del av den statistikken, bytt gyn!! Gå privat om du må, men stå på og ikke vent en dag lengre!!

At det går ann...min lege mente at vi kunne ta det med ro han også.Jeg var jo kun 23år da..og ikke prøvd så lenge.Men jeg ga meg ikke og nå har jeg god oppfølging av legen og sykehuset.Anbelafler deg og banke i bordet til han eller skifte lege.Du har rett til utredning.

du må nok ha ny henvisning fra lege. Henvisningsplikten opphørte i 2001 og dersom du ikke har vært hos gyn. før dette må du ha henvisning hver gang du skal gå. Var du imidlertid før henvisningsplikten opphørte så kan du gå så ofte du vil...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...