Gå til innhold

Termin i dag...sukk...

Gjest

Anbefalte innlegg

Har termin i dag, her skjer det absolutt ingenting. Ser ut som jeg må gå over tida gitt, begynner å bli mektig lei nå... Tror jeg skal gjøre som sunnychild sa og få henvisning til poliklinikk for å få vurdering om å bli satt i gang etter hvert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har du en grunn til å bli satt igang??

har selv termin om 2 dager, men ingen tegn til tross for modningsakupunktir i flere uker. venter et stort barn, og gikk 14 dager over sist.

Hvor i oslo bor du forestten? Føde på ullevål??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor på Holmlia, skal føde på Ullevål. Har ingen spesiell grunn til å bli satt i gang.

Har hatt åpning og maserier i 5 uker nå, åpninga er nå 5cm. Får ikke sove fordi jeg har mye rier om nettene som går over, og veldig hoven i ben og armer. Utslitt rett og slett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var hos min jm idag, som også jobber på fødeavdelingen. hun sa det at mange leger sender pasientene sine til føden fordi hun er utslitt.men de må bare sender dem hjem igjen, så lenge de ikke har regelmessige rier og fødselen er komt igang. ta paracet eller andre smertestillende, go varm dusj og legg deg ned å hvil.

det er viktig å hvile mye og samle krefter.

jaja lett å si med 2 små gutter som krangler hele dagen.. jeg er også utslitt,har ingen til å avlaste om dagene, natta sover jeg knappe par timer. guttene våkner hele tiden, og jeg finner ingen liggestilling.

sist fødsel var jeg så utslitt, at det var så vidt jeg orket den timen det sto på. rett før pressria ville jeg gi opp, glad den bare varte 5 min. hadde ikke orket 1 min til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...