Gå til innhold

Det kribler i magen!!!

Anbefalte innlegg

Skal det virkelig krible sånn heeeeeeeelt frem til IKM?

Denne PP føler jeg at jeg for første gang har fått lagt inn en real søknad i babylagingen. Mine første 3 pp rant litt bort i sanden fordi det ikke lot seg gjøre å ha sex rundt EL. Men de to siste dagene har jeg endelig hatt tilnærmet positiv EL-test. På dag 31 og 32 i syklus. Sykluser som forøvrig har blitt lengre og lengre....

Klarte å legge inn en søknad på både dag 28 og 32 og føler at jeg endelig er med i trekningen. Og det gjør meg så spent!! Det kribler i magen og jeg gleder meg til å kunne lete etter symptomer og vente på IKM.

Vet jo at en EL-test fra billige-tester ikke er positiv uten to helt like sterke streker, men jeg velger å tolke den som positiv likevel da den var merkbart sterkere enn de første 19 testene. og bare en anelse nyanse svakere enn kontrollstreken. + at det nok stemmer med andre tegn fra kroppen.

Åååååå, jeg er så spent!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5721784-det-kribler-i-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe....det er nok sånn det er.

og det bygger seg bare mer og mer opp fram mot ikm dagen.

dagene går utooolig sakte og man blir helt opphengt i det.

hverfall de mnd man virkelig har troen.

masse lykke til!!

håper det har klaffet for dere;-)

Så spennende!!!!! Den er nok positiv, mange opplever at de testene fra billige tester ikke blir heeelt positiv liksom..hadde selv en strek som var pittelitt svakere enn kontroll streken og da hadde jeg el :-)

Lykke til da!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...