Gå til innhold

hjelp noen! jeg er på nippet til og klikke helt!

Anbefalte innlegg

uff, ca28 uker på vei...og har de siste månedene hatt mye stress i livet uten at jeg orker og gå innpå dette..har slitt lenge med bulimi men har klart meg noenlunde i dette svangerskapet til nå, men de siste 5ukene ca når stresse har vært værst har jeg kastet opp hver eneste dag!

er virkelig bekymra for bebeisen....kjenner liv bare 1gang om dagen og det er litt svakt om kveldene...erlles nesten helt rolig, sparka er ikke sterke heller...hva på ul for 3-4 uker siden og skal igjen på fredag MEN er redd jeg ikke klarer og vente til fredag...er psykisk VRAK for tiden! og jo mer jeg tenker jo oftere røyker jeg eller kaster opp nå...hva skal jeg gjøre? ringe sykehuset? elr vente til fre? trenger seriøse svar...klarer jo ikke gjøre en beslutning selv engang....faen faen!!!!

Fortsetter under...

det står på en broskjyre jeg har fått fra sykehuset at kjenner du mindre liv enn vanlig (etter uke 28), så ring, ikke vent til dagen etterpå. Du blir tatt på alvor av de. så ring du, så blir du litt beroliget.

ja, nå har eg ringt....uff, ble nervøs bare av og ringe..tror eg bare kan legge meg rett på psyk.avd..hehe..neida..uff..men men, eg føle meg som en stor taper...som e bekymra for alt!!

gir lyd etter jeg har vært der

Annonse

Taper er du overhodet ikke!!! Det er en utbredt misforståelse at det kun er fysisk synlig smerte og sykdom som er gjeldende valuta. Å gå rundt og bekymre seg og være stressa som du har vært er ikke å være taper, det er rett og slett en annen versjon av "omganggsyke" eller hva jeg skal kalle det. Ikke misforstå meg nå, det jeg mener er at du skal overhodet ikke gå rundt og føle deg som en taper fordi du ringte sykehuset :) Å være bekymra for alt er vel noe som kommer automatsik tvert vi blir gravide... hehe.... Jeg ønsker deg all lykke til og gleder meg til å lese oppdatering :)

Nei taper er du hvertfall ikke! At du er bekymra viser bare at du bryr deg om den lille og at du tar ting paa alvor!

Lykke til hos legen, saa faar vi bare haape at bebisen er mindre rolig fordi det er saa forbanna varmt naa :)

her er en oppdatering på meg...ringte som sagt sykehuset og kjørte ned på føden...fikk sånt hjertelyd belte på meg...hjertelyden lå vel gj.s på 140 slag....så alt var fint der.....:-) men gikk videre til UL fordi bebisen sparka nesten ingenting under "hjertelyd belte testingen" ...det viste seg at det fortsatt er denne morkaken som alltid ligger rett foran der bebeisen sparker....så ingenting annet var galt hverft....hu sparka jo...så det på UL....ellers hva alt fint, ungen har fått nok næring og var akkurat gj.s i størelse....er kjempeglad alt er flott med jenta...men de sa på sykehuset at jeg gjorde det rette ved og ringe for ingen har godt av og bekymre seg må den måten jeg gjorde........

hilsen meg som er glad alt er ok :-)!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...