Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei hei!!! Jeg og samboeren min av på tidlig ultralyd i dag (Fikk utvendig ultralyd). Etter mine beregninger var jeg 9 + 5, men legen mente jeg nå er 10 + 6. Så nå er det ikke lenge igjen til jeg hopper over i andre trimester!!!

Det var helt fantastisk å se det lille nurket. En liten miniatyrbaby på 4,2 cm, med et hjerte som slo 167 slag i minuttet. Vi kunne se armer, bein, tær og fingre. Vi så at hjernen hadde delt seg i to, og at proposjonene var riktige. Litt av en opplevelse, selv om det var helt surialistisk.

Gled dere alle som skal på UL. Var litt bekymret før jeg skulle dra, men er nå bare lykkelig!!!!

Ha en fortreffelig dag!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5721344-v%C3%A6rt-p%C3%A5-ul-idag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Deler din glede jeg nå. Skulle på vanlig gyn, men legen tok en UL også. Var helt fantastisk!!!!

Det kom veldig uventet på meg så glemte å spørre om hjerteslag osv. Var mest opptatt av turne ferdighetene hans og at han vinket til meg :0)

Skjønner ikke hvorfor jeg sier han. Jeg tror jo egentlig at det er en jente... Sambo ble litt lei seg, han ville vært med første gang, men men. Han tok kopi av bildet slik at han hadde ett å ha på jobben :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...