Gå til innhold

6 dager over ikm og vondt i korsryggen + kvalm...

Anbefalte innlegg

Høres jo lovende ut, eller hva? Men nei, jeg er ikke gravid! Var hos legen i går og testet på nytt. Han sa jeg bare fikk vente til TR kom... Nå teller jeg litt på knappene om jeg skal teste igjen om noen dager. Mulig el var litt forsinket denne gangen, hadde smerter for to uker siden.

Råd???

Fortsetter under...

Heisann !

Vi er visst i samme bås vi.....

Kjenner også litt i korsryggen, men får ikke frem noe positiv test :-(

Kjedelig hvis TR skal sette oss sånn ut av spill i sommervarmen !!!

Vi fortjener et positivt tegn, ikke sant Tussi 27( nesten som mitt nick også ...hehe...)

Skal dra av en ny test i morra om det ikke skjer noe, jeg....

* søstre i sommersol* :-)

LYKKE TIL !!!

Klem, TussiLussi

Vi fortjener positiv test begge to! Vil heller være gravid i sommervarmen enn ha TR... Eller hva?

Har fulgt med på deg, TussiLussi, for jeg har sett at du har vært i samme situasjon. :) Lykke lykke til, håper den **** testen blir positiv i morgen!!! Hold oss oppdatert.

Har du noen andre tegn?

Klem, Tussi27

Annonse

Kjenner det litt i brystene - litt hardere på en måte, men det var de før forrige TR også...

Det rare er at jeg aldri har hatt SÅ lang syklus før...er jo på dag 35 nå !!!

Har to svangerskap bak meg, da ble jeg kvalm før jeg rakk å tisse på pinnen... nå er jeg ikke kvalm..hmmm...

Har også hørt at leggkramper kan være et tegn.... er helt støl i leggene om morgen.

Samt - tempen vil ikke droppe ! Den er like høy enda !!!

Men, jeg tør ikke håpe så fryktelig mye - kroppen min har lurt meg før, den :-)

Skal begynne å tempe nå, for jeg fant ikke el sist (kanskje ikke så rart når perioden var 6 dager lenger...).

Dessuten har legen sagt at jeg kan komme og ta blodprøve på dag 22, så jeg er glad de gjør noe i det minste. Er veldig redd for at det er noe feil med meg...

Du temper jo, er det ikke et veldig godt tegn når den holder seg høy? Satser på at du er gravid nå, og at jeg blir det neste måned, eller hva? :)

Hei hei!

Jeg er også 6 dager over IKM og bare negative tester.

Magen har vært helt merkelig til tider, men de siste dagene har jeg gitt opp å kjenne etter.

Er så lei av å få negative tester, og nå tror jeg at jeg bare venter.

Oppdager det vel hvis magen kommer hehe.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...