FrkMim fikk en gutt 12.08.06 Skrevet 25. juli 2006 #1 Skrevet 25. juli 2006 Har vært plaga me at den lille ligger å trykker på den høyre nyra mi. Var innlagt til observasjon fra fredag til lørdag. Fikk beskjed om å spise 2 paracet hver 6.time 4 ganger om dagen. Får skikkelig vondt når jeg beveger meg. Tok meg en dusj i sta og nå er det så vondt at jeg holder på å dette om. Skal på kontroll i morgen hos gynekologen. Skal da ta UL av nyrene. Problemet er at jeg har tre uker igjen til termin (15.08) og jeg føler ikke at jeg kan ligge med disse smertene og spise paracet så lenge. Både JM og gynekologen fortalte meg at det var mulig å sette i gang fødselen før om det skulle bli riktig ille. Føler at det er riktig så ille. Hva om jeg får beskjed om å holde meg i ro og bare vente? Jeg kommer til å bli GAL av disse smertene. Skal ikke til samme gynekolog som undersøkte meg i helgen. Uff, måtte bare syte litt jeg.....
Super HAPPY mamma;) Skrevet 25. juli 2006 #2 Skrevet 25. juli 2006 Oi da...hørtes ikke godt ut. Det er mye vi bare må yåle, men det finnes jo grenser og, da..... Får håpe for din del at det går over snart. Ikke så kjekt å sette i gang fødselen heller... Forresten, så er det lov å syte litt Lykke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå