inger l Skrevet 25. juli 2006 #1 Skrevet 25. juli 2006 Hopper over her jeg da...Endelig siste etappe... Er det bare jeg som syntes det er helt forferdelig varmt,vet ikke hvor en skal gjemme seg!!! Ha en fin dag alle sammen
Super HAPPY mamma;) Skrevet 25. juli 2006 #2 Skrevet 25. juli 2006 Hei du.... Nei, det er ikke bare du som synes det er varmt..... Skifter tre ganger til dagen. Alt er for mye.... Er nettopp flyttet over her jeg og. Er 30+3...Det går så utrolig fort! Når har du termin og hva venter dere? (tror du...)
inger l Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2006 Har termin 20 oktober...vi venter en gutt :-) Har tre voksne gutter fra tidligre forhold,de er på 16,19 og 20 år Traff en ny mann han hadde ingen fra før så da var det bare og sette igang igjen.. Fikk ei jente i 2004 og venter gutt nå.... Men når denne kommer er det slutt hehe.... Vet du hva dere får eller??
Super HAPPY mamma;) Skrevet 25. juli 2006 #4 Skrevet 25. juli 2006 Så spennende da med en ny baby i huset... På ultralyd sa han at det var ei jente. Han kunne se kjønnsleppene, og det er noe guttene absolutt ikke har, så vi får se.... Alle kjolene henger klar så..... Vi har termin 30 september... Hvor hen i landet er du, da det er så varmt?
inger l Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 25. juli 2006 Hehe så alt er i boks altså?? Deilig og ha det klart da...Burde snart begynne jeg også.. alle mine har kommet føre tiden så det gjør nok denne også... Jeg bor på toten,ikke så langt fra gjøvik..Vet du hvor det er??Hvor holder du til hen da?? Det er forferdelig varmt orker ikke og være ute,men det er jo like jævlig inne.. SÅ vi emigrerer ned til mjøsa for og bade snart tror jeg ;-)
Super HAPPY mamma;) Skrevet 25. juli 2006 #6 Skrevet 25. juli 2006 Beklager, holder på å skru sammen et skap på badet... Bor i Sandnes, men kommer fra Stavanger. Ingen plass å rømme her heller. Får besøk nå, men ha en kjempe flott badetur til mjøsa, så snakkes vi sikkert igjen.. Åh....bade...det hørtes godt ut......
inger l Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #7 Skrevet 25. juli 2006 Du er så flink du altså..... Det gjør vi sikkert..Ha en kjempe fin dag du også.... Jepp skal bli godt og duppe stortåa hehe :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå