corobale Skrevet 25. juli 2006 #1 Skrevet 25. juli 2006 Hei dere. Jeg trenger å høre fra noen med litt erfaring. De siste to nettene har jeg hatt jevnt og trutt med kynnere. Ikke smertefulle, men de har aldri før kommet om natten. I går ettermiddag og kveld tok det seg opp med regelmessige kynnere i 5 -6 timer. Førsts gikk det nok 20 minutter mellom hver, men var raskt nede i 10 og 8 minutter. Der holdt det seg i noen timer før det roet seg. I natt vet jeg ikke hyppigheten for jeg sovner siden de ikke er spesielt smertefulle. De forsvinner ikke når jeg reiser meg opp og varer rundt 40 sekunder. Har vært oppe i snart en time og kjenner murring og at jeg er sliten i magen på en måte. Har hatt et par runder med kynnere igjen, men ikke noe regelmessig enda. Jeg vet vi alle er ulike, men høres dette ut som starten på noe eller er det bare livmoren min som er på treningsleir Noen som kjenner seg igjen? Termin er forøvrig om litt over en uke..
Sigbeth Skrevet 25. juli 2006 #2 Skrevet 25. juli 2006 Tror jeg ville ringt føden og spurt om dette, for ikke alle kjenner riene, for noen kjennes de bare som kynnere. Jeg mener siden de har vært så regelmessige, så er det greit å bare ringe og høre....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå