Gå til innhold

Dere som har vært gravide før???

Anbefalte innlegg

Har dere vært veldig følsom overfor lukt?? Noe man ellers ikke har luktet før?

Jeg hadde det første gangen og har det igjen. Da gikk jeg på pillen og gjør det nå også=o(. Kan jeg være gravid igjen? Er det mulig?

Føler meg dum men må spørre.:o)

Fortsetter under...

For meg akkurat nå så er det fargestifter. Før var det teip.

Klagde så mye at teipen luktet helt jævlig. Kollegane min synes ikke det og lurte på om jeg var blitt gravid (og i tillegg blitt litt rund, noe som jeg trodde var fordi jeg hadde spist mye godt i det siste=)).

Jeg sa nei.(så sant som det sies så gikk det 3 mnd før jeg fant det ut, veldig flaut når jeg fortalte det til dem).

Vet liksom ikke noe nå og tør ikke å ta en test=o)

Har såååååå lyst bpå baby nå ,men har ikke noe jobb akkurat nå.=o(

Men er du over ikm da? da kan du vel ta en test? og hvis du er gravid kan du vel prøve å skaffe en jobb(om du ikke er syk da)med en gang. Trenger bare å jobbe 6 av de siste 10mnd før du føder:)

Det ordner seg skjønner du:)

Jeg vet men har tenkt å begynne å studere igjen. Og så er det ingen som vil "ha" meg. Har søkt på en hel haug av jobber. Det er ikke for være vanskelig altså.=oD

Har hatt TR, akkurat ferdig. Blødde i 3 mnd sist også. Ikke i strekk altså=oD

Jeg får kjøpe en test, værre er det jo ikke.

Da er det ikke så lett nei...kommer jo an på hvor du bor også tenker jeg, når det gjelder jobb altså. Jeg bor i nærheten av Oslo og her er det jo flust av jobber.. Er i vikariat selv og blir jeg gravid utenom vikariatet så tar jeg hvem jobb som helst..siden det er for en så kort periode mener jeg ! Men jeg tenker jo på det selv, tenk om jeg ikke får jobb liksom!

Hvis du studerer og er gravid gjør de jo bare om studielån til stipend, blir jo litt penger ut av det da!

ja, løp og kjop test:)

Spennende!!!

Annonse

Jeg ble kvalm av alt som var søtt!!! Fikk dilla på grønn-gule epler og vann! Husker jeg satt på restaurant og så fikk barna på nabobordet skåler med sinnsykt mye is, med sjokoladesaus....jeg ble så kvalm at jeg måtte gå ut en tur!!! hehe

Vi hadde en håndsåpe på badet,som jeg lukta FØR jeg kom med på badet engang..hehe..hadde tilogmed flere av den-måtte gi de bort-da jeg kasta opp hver gang jeg luktet den.Det var roselukt(søtt) -å jeg blir fortsatt litt "rar" når jeg lukter slike lukter den dag idag! også likte jeg ikke stekt kylling lukt..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...