Anonym bruker Skrevet 25. juli 2006 #1 Del Skrevet 25. juli 2006 kan man ta paracet når man er gravid, han en sånn sinnsyk hodepine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 25. juli 2006 #2 Del Skrevet 25. juli 2006 Jeg tror du kan ta en paracet, men les litt på pakningsvedlegget. Har visst kasta mitt, så jeg kan ikke se om det er noen advarsler. Men jeg mener å ha lest at du kan ta en paracet, men ikke ibux. Hadde hodepine her om dagen, måtte bare legge meg i badekaret med kjølig vann og slukke lyset. Det hjalp :-) Ikke noe godt med hodepine når det er så varmt ute :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤SolaMi¤&lillesøs Skrevet 25. juli 2006 #3 Del Skrevet 25. juli 2006 Paracet kan du ta så mye som det står på pakken...er vel 1-2 tab opptil 3 ganger daglig hvis jeg ikke husker helt feil. God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiddelidu Skrevet 25. juli 2006 #4 Del Skrevet 25. juli 2006 Ja, du kan trygt ta Paracet, men unngå Ibux. Ibux gir økt blødningsfare, særlig de tre siste mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå