Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg hvet at jeg maser litt inne her nå,men jeg trenger at noen leser meg grundig fordi jeg nå er så bekymra om dagen. Grubler så fælt om jeg kommer til og klare skolen som begynner 6september?? Og bøkene er jo på engelsk. Så er det ekteskapet mitt, jeg er gift og har det slik opp og ned om dagen, dvs at det er en annen mann i bildet og jeg får han ikke ut av hodet mitt, vi har kontakt nesten vær dag. Og han sier til meg at hadde jeg vært singel skulle vi fått det fint sammen fordi han er blitt så glad i meg. Han har alt ikke mannen min har osv.

Jeg tenker så mye at jeg snart blir gal. Vi skal også selge huset vårt til min store fortvilesle, mannen min er jo kjempefornøyd fordi vi skal flytte til hjembyen hans, men jeg er noe skeptisk. Jeg har jo alle veninnene og venner har, og brukt mange år på og bygge opp dette nettverket og pluttselig skal jeg bare flytte. Dvs at jeg har jo kommet inn på skole. Jeg tenker som så at jeg kan jo bli med nedover også flytter jeg tilbake hit når skolen er over osv...uff jeg blir sliten av meg selv..

Håper du har tid til og spå/lese meg fordi jeg synest du er så grundig, og flink:)

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5720525-ireneanders/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo

Eg kjenner fortvilelsen din,og litt den oppgittheta du har no.Veldig masse på ein gong dette.Eg får opp at du fint vil klare skulen,men du må jo stå på då.På ein måte så kan skulen få deg til å koble ut dette andre,om eg skal sei det slik.Og skulle det skjære seg heilt med heile greia,både skule,flytting,og mann,så kan du flytte heim igjen,og starte eitt nytt liv.Absolutt mulig det.Men lurt å prøve først å sjå om det gjer deg godt dette.Men forstår godt at du ikkje veit verken ut eller inn då.

Får opp at du ikkje vil trivest der til å begynne med,men at det vikl komme etterkvart.Eg får opp at du vil bli kjent med kjekke folk på skulen,du vil få deg ein ny omgangskrets,og ja,eg ser no du smiler,og koser deg.Det er hærlig å bli eindel av eit studentsamfunn.Det il bli veldig sunt for deg.Med tid og stunder vil du ikkje være så opptatt av han du har blitt så glad i,men ser du tenker lenge på han då.Men det kan sjå ut som at du og mannen din kan bli meir knytt etterkvart.Men eg råder deg til å satse no på dette nye i livet ditt,og går det ikkje,så kan du reise heim igjen.Sikkert nokre venninner som ville forbarme seg over deg med husly,eller få tak i noko til deg.Uansett,du kjem til å klare deg same kva du velger.Men eg ser deg fortsatt på skulebenken,og der vil du trivest.Stooooooooooooor klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5720525-ireneanders/#findComment-5720713
Del på andre sider

Jeg håper du har rett ang skolen. På en måte så tenker jeg at det skal bli godt og flytte slik at jeg får denne mannen litt på avstand for det er da jeg først kan få frem om det er ekte følelser eller om alt bare var en flørt. Men er noe med det at jeg er en gift kvinne, og har fortsatt draget om du skjønner..hehe...Jeg fikk vel litt panikk da jeg gifta meg og trodde at nå vil ingen se på meg mere for jeg er gift, og den følelsen var så trist..men så skjer dette og da klarte jeg ikke og stå i mot. Hvet jeg er en merkelig person..hihi..

Men er liksom i de situasjonene jeg er alene og da jeg kjeder meg jeg tar kontakt med han andre..også er det jo alltid jeg først....hmmmm...det er jo noe og tenke over....vel han er vel kanskje redd mannen min skal merke noe...de to har jo hatt sine runder før så er vel en grunn til og ligge unna...er faktisk litt deilig og se på to mannfolk slåss om meg..det har jeg alldri opplevd før...:):) men her sitter jeg fortsatt gift....og med samme mannen i snart 10år.

Du sier at jeg kommer til og få min egen vennekrets der nede..tar det lang tid før det skjer eller...?? håper ikke det går 8år til det også...hihi jeg er jo en veeeeeeeeeeeeldig sosiale person som ikke er redd for og forsnakke meg....

du har spådd at jeg og mannen min får barn i juni 2007..dvs at jeg kommer til og gå gravid hele skoleåret det da..hvordan vil det gå da?? blir jeg kvalm og syk??

070875 - jeg

120474 - mannen min

070877 - mr.x

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5720525-ireneanders/#findComment-5720877
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...