Sistemann i magen <3 Skrevet 25. juli 2006 #1 Del Skrevet 25. juli 2006 Hei dere! Har tatt meg en tur fra "bli gravid" i håp om litt hjelp... Det sies jo at livmortappen skal være helt lukket og plugget igjen når man er gravid.. Er det sånn at man ikke kan kjenne hullet i det hele tatt?.. eller kan man kjenne antydning til det? Er så usikker.. Håper noen kan hjelpe! klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til yalisa Skrevet 25. juli 2006 #2 Del Skrevet 25. juli 2006 jeg kunne kjenne hullet i livmortappen selv etter positiv test. Sluttet å pelle på den nå he he, men for meg var ikke det en god metode for å sjekke om er gravid :-) Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sistemann i magen <3 Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 25. juli 2006 Tusen takk! Da kan jeg fortsatt håpe!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gutt 07 + baby 09 Skrevet 25. juli 2006 #4 Del Skrevet 25. juli 2006 Jeg kjennte på den dagen etter at jeg anntok at egget hadde festet seg, da var den slik som "vanlig". Når jeg gjorde det samme to dager senere var den slik som nestetippen. Den hadde lukket seg godt, men jeg kunne kjenne antydning til hullet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå