Gå til innhold

Kjøpte vogn i går...gisp!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Litt skummelt synes jeg! Er litt i spinn fremdeles. Mannen er jo bortreist pga jobb, så jeg putler nå på på egen hånd her hjemme, og i går dro jeg på ny babybutikk bare for å kikke litt, og jaggu kom jeg ikke ut igjen med en vogn! Nå står den på det som skal bli barnerom, og er stor og ruvende...! Det er litt koselig også, men det ble veldig virkelig for meg plutselig. Føler meg litt sånn kortpustet og fnisete!

Det ble en gammeldags Emmaljunga, den som heter Smart Duo. Hoppet så fort på pga at det var den siste sorte, de hadde beige og marine men jeg synes det var så triste farger, og rosa, men vi har jo bestemt at vi ikke skal vite kjønn...det var et knallgodt tilbud, så jeg måtte bare slå til! 5190,- for bag, sportsvogndel, pose og stelleveske. Den er jo veldig basic da, men jeg tror vi kommer til å bli fornøyd.

For mannens del fikk jeg lov til å deponere, da, så hvis han HATER den kan jeg levere den inn igjen på mandag, hehe.

Vel - nå er jeg i gang - det er det første babygreiene jeg har kjøpt! (Har fått et par ting, men ikke kjøpt noe selv...før nå...!)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5720307-kj%C3%B8pte-vogn-i-g%C3%A5rgisp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

oj så spennende!!! kjenner absolutt igjen følelsen selv :) hehe... gjorde det samme rett før helga... ser ut som du fikk et veldig godt tilbud i hvert fall! Vi betalte 4000, men det var uten pose og stelleveske. Vi har begge deler fra forrige knøtt. Vi valgte også ei enkel vogn med sort som bunnfarge, den er skikkelig fin! Og matcher voksi-posen perfekt, hihi... vi ville vite kjønn denne gangen, men sikker kan man jo aldri være så selv om jordmor sa jente så foretrekker jeg å holde babyutstyret mest mulig nøytralt til vi VET om det er gutt eller jente :)

Dette er første kjøpet vi og har gjort..... og jeg gleder meg SÅNN til å gå tur i vinter med knøttet i vogna :)

jeg også, men det virker så leeenge til! :) bestevenninnen min fikk sin lille på fredag, så nå er jo jeg skikkelig giret, hehe. og jeg som ikke har termin før slutten av november! :) jaja det er mange flere ting å stelle med før den tid, da...lamper og gardiner og sengetøy og sånt. :) håper bare tiden flyr! synes faktisk det går litt bedre etter jeg bikket over halvveis-merket, nå er det liksom nedtelling, så da går det i hvert fall rette veien..!

ha en fin dag da, håper det er bedre vær der du er enn her i Bergen...sukk...

Har ikke termin før i januar jeg... hehe... men jeg har ei lita tulle på to år som jeg kan pøse ut alle forventningene og kjærligheten min på :) Og så har jeg MASSE å gjøre i de 12 ukene permisjon jeg tar før termin, har et helt hus å møblere, gardinere, bo oss inn i :)

Været i Trondheim er ikke så ille faktisk :) Hadde en helt fantastisk dag igår, satt ute og grilla med to kompiser hele ettermiddagen/kvelden og ble solbrent på ene arma... hehe... ser superlur ut nå! Det var overskyet fra morran av men nå begynner det å lysne. Litt sol titter fram fra sommerdisen, ser ut til å bli en herlig dag :)

Nå er faktisk solen begynt så smått å titte frem her i Bergen og, så det kan hende jeg får gått tur med bikkjen i dag uten å bli blaut! :) Vi har ikke nytt hus, men har bygget på (større kjøkken, soverom, ekstra bad, og vaskerom), så det er en del å innrede hos oss og. Og siden mannen er ukependler for tiden så får jeg det som jeg vil, høhøhøøø! (Ond latter!) Noen fordeler er det jo tross alt med å være alene hele uken også. Ikke nok til å veie opp for det, for det er jo ganske stusslig, men noen fordeler er det! (Som at jeg får lest bøker, fordi jeg faktisk KAN slå av tv'en av og til, noe han ikke får til virker det som!) ;-)

synes nå likevel det er koseligst når han er hjemme. får det jo stort sett som jeg vil mht gardiner og lamper og slikt uansett, heldigvis! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...