Gå til innhold

Bare oss her Hebbie ??

♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å oppdatere meg på nattens innlegg enda jeg da : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe....holder på nå - så nå blir det bare våre nick nedover !!

Noe spes du skal gjøre ??

Regner med etter noen timer bimming og mat så skal jeg sove og ødelegge hele døgnrytmen :o(

Skrevet

Skal jeg lage innlegg da også svarer du eller motsatt ?? Hihi... *fnis*

Sambo bruker å spørre om det er drammensjentene som Ruler bim.. Hehe.. han er litt dustete av og til altså !!! = )

Skrevet

jeg er her :) egentlig på jobb, da men... det er jo ingen kunder her uansett :)

Skrevet

hehehe....vi kan ha nickene våre nedover og ta over hele førstesiden !!

Til tider så ruler vi BIM da...yiihaaa !!!

Noe spes i dag ???

Skrevet

Neineinei! Jeg vil også være med! Dere kan ikke kapre hele sida, da går jeg til motangrep!!! :)

Skrevet

Nei i dag er det ikke noe spes på plakaten : )

Kanskje vi kan ta en kopp kaffe eller noe i dag i Sande ?? Visst du føler deg i form til det :) Er så kjedelig å sitte hjemme, gidder jo ikke rydde eller noe heller så ;)

Skrevet

Hei jeg er også våken. Jeg la meg etter dere så det så. Det var dødskjedelig og jeg var ikke helt klar for sengen.

Skrevet

Skjønner ikke at du klarer å være så lenge våken, er i koma etter 22.00 jeg :)

Skrevet

Så kjekt å se deg her inne Ka-ping - håper du får en fin dag på jobb !!

Og ikke glem - det er lov å gi beskjed når du føler deg tråkket på !!!

Har jobbet for det meste i servicebransjen og det har gått bra hver gang så lenge jeg har noe konstruktivt å si og sier det på en høflig og profesjonell måte. Da har jeg faktisk fått en beklagelse eller den personen det gjaldt.

Du får bimme til det kommer kunder da....

Piadi - jeg la inn et innlegg til Theaokt og spurte om hun ville ta en tur til Svelvik og hilse på deg !! Visste ikke om du hadde bil i dag.

Og her i Sande hvor dem har best kaffe er på gamlejobben som jeg er i krig med. Men puben her borte er jo veldig koselig da....så det er ok å være her borte....

Regner med Theaokt er snart inne på BIM - hun vekka meg i forrige uke i 9 tiden så hun er nok oppe på denne tida.

Skrevet

jepp der var Theaokt !!

Hadde jeg ikke rett ??!!! tiiihii...

Skrevet

Jeg er også fullstendig i koma etter kl. 22.... sov faktisk ÅTTE timer inatt, kan ikke huske sist jeg sov så lenge!!! Dvs jeg SOV ikke hele tida, lå og vrei meg og måtte opp og tisse to-tre ganger :(

gleder meg til arbeidsdagen er ferdig, da har jeg deit med Gullemor fra bim :) blir koselig til meg ja, som er ensom uten gubbe og unge hele uka... men jeg har jo dere på dagtid :) og alle de rare kundene, hehehe

Skrevet

Gullemor75 ??

Er du i drammensområdet ?

Har truffet henne på BIM treff i Drammen - hun bor vel mot Asker ?

Sov som i koma de første månedene - slokna med en gang jeg la meg ned i senga. DET er sjeldent for meg !! Så jeg nøøøøt det :o)

Skrevet

Theaokt kunne kanskje ikke i dag - men imorgen...

Men hvis du vil så kan jo vi ta en liten tur...

Hos deg eller meg ?? Kommer helt an på om du har bil - hvis ikke så kommer jeg selvfølgelig til deg :o)

Skrevet

Hehe neida jeg er i Trondheim :) Men Gullemor er på ferie, og da fant vi ut at vi skulle ta en liten deit nå når anledningen bød seg! så idag er jeg bare hennes fra fire til åtte!!! knis... :)

Skrevet

Jeg kommer gjerne en tur til Sande jeg :) Når passer det best da ?

Skrevet

Jeg har bil jeg : )

Skrevet

Så koselig !!

Gullemor er ei kjempejente....

Dere må kose dere masse i dag og hilse fra meg :o)

Du skulle vært her borte og vært med på disse BIM treffene vi har - kjempegøy !!

Skrevet

Kan godt ta det i morgen i stedet, om det passer best da ?!

Skrevet

Akkurat nå skulle jeg ønske jeg var i Drammen.... morfar var fra Drammen - gjør det at jeg kan være støttemedlem i klubben deres kanskje? hihi.... si nå fra om dere plutselig hiver dere i bilen og kjører til Trondheim, her er rom til fler!

Skrevet

Vi to kan jo ta i dag -og imorgen....

For meg er det ett fett - jeg har jo friiiiiiii hele ukaaaaaa !!!!

Men jeg måååå få litt søvn på øynene før jeg skal ut - dem svir litt.

Men nå er klokka bare 9 da...

Skrevet

hehe.. enig med du :)

Kos deg og sov litt så snakkes vi senere... Men skal vi si 12 da eller ?

Skrevet

Høres bra ut - men hvor skal vi møtes ?

Min plass eller din ;op

Skrevet

Jeg kommer til sande, aner ikke hva som er av spiseplasser i svelvik enda : )

Skrevet

Kult - vet du hvor Narvesen er ? Der er det parkeringsplasser - eller så så kan du parkere på Meny, tror ikke dem merker det.

Rett over der så ligger puben som vi kan gå på. Tror det er ok mat der - har spist pizza og lasagne der og det var godt.

Sees kl. 12 da !!

Stikker og legger meg noen timer da...Stikker innom BIM før jeg drar - itilfelle du har lagt igjen en beskjed.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...