Anonym bruker Skrevet 25. juli 2006 #1 Del Skrevet 25. juli 2006 altså fått samme kjønn men svangerskapene vært helt forskjellig like vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cec26 Skrevet 25. juli 2006 #2 Del Skrevet 25. juli 2006 Hei:) har ikke erfaring med det selv. er gravid får 2 gang nå, og helt forskjellig fra forrige gang... men jeg har hørt at fra flere venner som hadde to forskjellige svangerskap og fått to gutter eller to jenter... tror ikke det har så mye å si jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. juli 2006 #3 Del Skrevet 25. juli 2006 Jeg hadde to helt like svangerskap med mine gutter. Nå er det totalt anderledes. Er så dårlig. Eller var. Så jeg er sikke rpå at det er jente denne gang. Jeg har hørt det motsatte av hun over her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trummelums Skrevet 25. juli 2006 #4 Del Skrevet 25. juli 2006 Min nabo også...hun hadde 2 jenter og i 3 svangerskap var alt anderledes og hun var sikker på gutt og det var det! Men er usikker selv...jeg er mye mer sliten en forrige gang ellers er jeg "uggen" konstant men ikke direkte kvalm (det var jeg ikke sist) Ellers samme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå