Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hva man skal gjøre med svigermødre som åpner opp skap på besøk og sjekker om babytøyet er vasket og på plass?

Jeg er sjokkert!!??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.. nei det har jeg virkelig ikke noe råd for.. hihi.. hørtes jo litt rart ut!! :D Må vel nesten bare si ifra at sånn funker det ikke!

Skrevet

Be henne passe sine egne saker hvis du ikke liker 'snokingen' hennes eller gjør det samme når du er hos henne og kommenter hvis du finner noe som ikke er som det skal der..

Mulig hun ikke ser selv hvor irriterende det er

Skrevet

Man kan jo si i fra, men min erfaring er at da snikes det i stedet.....

Skrevet

Spør henne helt enkelt om hvorfor hun gjør det - og spør om hun ikke stoler på at du/dere fikser dette selv! Kanskje ville hun bare se etter om det var noe ekstra dere trengte?

Skrevet

Kan jo ikke nekte for at jeg syns det var litt frekt gjort. Men kan jo bare være at huin gleder seg masse til den lille som snart kommer, å syns det er koselig å se på alt det fine babytøyet?

Skrevet

Hadde bedt min mann snakke til henne og si at sånt ikke er akseptabelt!

Skrevet

Kanskje hun bare hadde lyst til å se på det nydelige barnetøyet, og ikke helt har sans for grenser? Er hun påtrengende ellers?

Skrevet

Kan jo hende hun ville se hva dere hadde får å finne noe fin hun kan gi dere/babyen når den er født. Sånn at du ikke får det samme du har fra før. Og at hun sikkert bare ville se på de små klærne. Er jo koselig da=o)

Men hvis det bare var for snusingen skyld ville jeg ha sagt til sambo/mannen at sånn vil du ikke ha noe av. Basta=oD

Skrevet

Tror nok også hun bare ville se på de små søte plaggene dere alt har til den lille. Kanskje lurte hun på hvilke størrelser dere evnt kunne trenge noe mer i?!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...