Gå til innhold

Ingen tvil om at denne babyen har tissefant gitt

Anbefalte innlegg

Var på ultralyd i dag, 18+3 - og gynekologen zoomet inn og sa bare "en slik en, er det ikke mange jenter som har..." - hehe. Ja, da bare du ut på en liten shoppingtur etter gutteklær. Ble nesten litt skuffet over utvalget, myyye mer å velge i på jentesiden.

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer med krabaten. Artig med flere gutter her inne.

Når det gjelder klær syns jeg det alltid var mye bedre utvalgt i gutteavd da vi fkk snuppa for to år siden en for jentene. Men da har det kanskje forandra seg nå da. Har ikke begynt å kikke på klær enda. Mannen min vil jeg skal vente så da gjør jeg det. Er inne i min 21 uke så snart kan jeg vel begynne å lure kikke litt.

Takker!

Hehe, kanskje det kommer an på hva man får selv? Men synes faktisk at jenteavdelingen hadde mye større utvalg, mye nusselig. Gutteklærne var liksom så "voksne" så fort - vil jo ikke kle en liten baby i olabukse og genser liksom, må jo kunne være litt nusselig i myke sparkebukser og bodyer de også.

Kjempekos å vite hva det blir, tenker på "gutten min" stadig vekk og stryker litt på magen. Han er glad i sparke også, deilig å kjenne liv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...