Gå til innhold

barnet kan bli blandingsbarn HAR ETT STORT PROBLEM!!! :(:(

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har seriøst alltid lurt på dette- altså hva gjør du /tenker du om du v e t at det er mulighet for at barnet du bærer kan komme ut som mulatt/brunere enn forventet ....? Jeg mener, er det mulig å ta dna f ø r fødselen eller må man vente til etter fodselen for å ta test ?

Det kan jo være at barnet ikke ses mørk ut med en gang, men kan man ta en test med en gang forsi man lurer og fordi det haster ? ikke at jeg er oppi dette selv, men det er faktisk interessant å vite.....

Lykke tiø alle gravide damer- dette klarer dere så fint- all lykke til dere :) Klem

!!!!!!!!! Går det an??????? Først er du utro, også vurderer du og ikke si noe til kjærsten din? Det er vel også litt drøyt av et av innleggene her og si at etter 11 ukers forhold kan det knapt kalles utroskap? Hva er det for en moral og oppdra barna med? Det er faktisk 3 mnd av en manns liv, og så skal han lures i 9 mnd til- og glede seg sammen med den gravide? også kommer det ut et barn som ikke kan være hans??? Dette er kvinner på sitt verste.

Nr 1: Er du så dum og er utro, så fortell det da til den du har bedratt. Det er da helt feil å bygge et forhold på løgn

Nr 2: Du venter barn, og føler det er "greit" å skjule for den stakkars mannen som allerede er bedratt.

Tenk deg det sjokket på fødestua. ikke bare kommer det for en dag at du har vært utro, men også ført han bak lyset i så lang tid, og hadde intensjon om å fortsette med det dersom barnet ikke bar tegn til å ha utenlandsk far.

Nei, gå i deg selv, og få opp moralen din før du vurderer å få barn

• 2 uker senere...

Hei.

Jeg gråt en skvett da jeg leste innleggene her. Tenk at et kort møte med en fremmed skulle få så store konsekvenser for deg. Du er ung, og selv om jeg aldri selv har vært uttro selv, synes jeg ærlig talt ikke at din "forbrytelse" ved å ha sex med en ukjent var så rystende. Et forhold i sin spede begynnelse, hvor dere kun hadde vært sammen en ukes tid. Kan man i det hele tatt være sikker på at man er sammen etter en uke? Hadde du vært helt sikker på dine og hans følelser på dette stadiet, hadde du vel ikke hatt sex med den ukjente.

Jeg synes samboeren din tok nyheten fint. Det er jo ikke annet å vente enn at han er såret og lei seg og strever litt med følelsene sine. Det beste du kan gjøre er nok å støtte ham. Han er nok trolig mer såret over å ikke få vite sannheten tidligere, enn det faktum at du hadde et (3 minutters!)samleie med en annen.

Ikke straff deg selv du, jenta mi.Uansett om barnet du får er hvitt eller mørkhudet, vil du nok elske det over alt på jord. Og det er nok en mening med det hele. Elsker samboeren din deg, som du sier han gjør, klarer dere dere nok. Han vil jo bli den barnet kjenner som sin pappa.

Dersom barnet viser seg å være et blandingsbarn, tror jeg det beste for barnet er at du tar opp kontakten med dets biologiske far. Vi har alle behov for å vite vårt opphav.

Lykke til!Jeg synes du har vært modig!

Annonse

Hei.

Jeg gråt en skvett da jeg leste innleggene her. Tenk at et kort møte med en fremmed skulle få så store konsekvenser for deg. Du er ung, og selv om jeg aldri selv har vært uttro selv, synes jeg ærlig talt ikke at din "forbrytelse" ved å ha sex med en ukjent var så rystende. Et forhold i sin spede begynnelse, hvor dere kun hadde vært sammen en ukes tid. Kan man i det hele tatt være sikker på at man er sammen etter en uke? Hadde du vært helt sikker på dine og hans følelser på dette stadiet, hadde du vel ikke hatt sex med den ukjente.

Jeg synes samboeren din tok nyheten fint. Det er jo ikke annet å vente enn at han er såret og lei seg og strever litt med følelsene sine. Det beste du kan gjøre er nok å støtte ham. Han er nok trolig mer såret over å ikke få vite sannheten tidligere, enn det faktum at du hadde et (3 minutters!)samleie med en annen.

Ikke straff deg selv du, jenta mi.Uansett om barnet du får er hvitt eller mørkhudet, vil du nok elske det over alt på jord. Og det er nok en mening med det hele. Elsker samboeren din deg, som du sier han gjør, klarer dere dere nok. Han vil jo bli den barnet kjenner som sin pappa.

Dersom barnet viser seg å være et blandingsbarn, tror jeg det beste for barnet er at du tar opp kontakten med dets biologiske far. Vi har alle behov for å vite vårt opphav.

Lykke til!Jeg synes du har vært modig!

• 2 uker senere...

Annonse

Hei HI!!!

Du er en av de aller, aller tøffeste jeg har hørt om!! Kjempe modig av deg og vise ansvar i en sitasjon hvor du kanskje helst skulle ønske at du kunne skve alt unna.

Og så vil jeg bare si at kjæresten din virker som en kjempe gutt, han må du holde godt på!

Uansett hvem det skulle vise seg som er far, så er det ditt barn og du vil uansett elske det like mye uansett utfallet!!

Oppdatter oss!!

Mange klemmer fra

vett du..off!!!jeg var også usikker på hvem som var faren til barne mitt for 2 år siden.d var heilt jævligt!!!var ærli me begge d kunne stå mellom.fekk hore meldinger i 9 mnd.rykter å løgn itilegg.jeg hadde nettopp gått fra samboeren min pga han hadde store alkohol problemer å begynte å vise psykopatiske trekk da jeg traff en totalt sjarmerene,fonuftig mann.hadde sex me han nye ei uga itte eg sist hadde hatt me eksen.viss eg va deg så hadde eg kun sagt d te någen eg konne stola 110%for du bør konna snakka om d me ein kansje to.eg ville ikje hatt me typen på fødselen.ville heller då hatt me ei go vennina.då kan du nesten se kem faren e å ta d deritte.sannsynlivis så e d han så e faren men for din egen del å hans så ville eg ikje hatt han me på fødselen.eg hadde bare spelt me te eg fant d ud..uannsett då- når du får den ungen så glemme du alt..vis d sko visa seg at d e han sør americaneren så va d sånn d sko ver.du komme øve d åg..eg va jo kanon stressa for at d sko visa seg at d va han alkoholiserte eksen min så va faren.einaste eg jekk å tenkte på va dette.eg klarte nesten ikje å nyda svangerskapet mitt,d va sånn 50/50 sjans at d va han men ville nesten ikje tro d for eg hadde tatt angrpillen me han.kem tror du va faren?han eg va så redde d sko ver!!!men vett dokker-eg kom øve d!de va jo sånn d sko ver.hu konne ikje blitt den hu e viss d ikke hadde vert han.hu e verdens herligste!føle meg så stolte for at hu e mi jenta!!d ordne seg alltid!!tro det eller ei!!

Hei!

Må innrømme at jeg har vært innom i puljer å lest og lest.. Syns det er en utrolig trist sak. men ble kjempeglad da jeg til slutt leste at du hadde informert kjærsten (og nå samboer) om hva som hadde skjedd. Forstår virkelig ikke all klandringen. Dette var bare max uflaks, og kunne skjedd mange... Er sikkert flere der ute som har tenkt.. hva hvis den ene gangen at....??

8 uker siden sist du skrev "anonym" nærmer seg drastisk. Håper virkelig dette blir/har blitt en positiv opplevelse som bringer dere nærmere.. Jeg mener hallo, hvor mange er det ikke i Norge som lever med et barn som ikke er ens naturgitte?? Barn er barn og sjarmtroll alle mann :) Og spesielt i et slikt tilfelle der jeg regner med at samboeren din samme hva blir eneste faren barnet kommer til å kjenne..

Masse klemmer fra meg

Men herregud da!!!!! ER DERE HELT TETTE ALLE SAMMEN HER!!??

Hvis man klarer å holde seg til en mann av gangen slipper man mye dritt!

Sitter dere på hodene deres??

Stakkars unger sier jeg bare! Åssen skal dere klare å passe på de når dere ikke klarer å passe på dere selv engang??????

Skam dere!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...