Gå til innhold

barnet kan bli blandingsbarn HAR ETT STORT PROBLEM!!! :(:(

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

sør americaneren bor ikke i norge nei! Men har nummeret og msn adressen og navnet hans... Tror ikke dna test blir nødvendig da både jeg og kjæresten min er blonde, ser nok fort hvem far er! Er du sammen med en av de potensielle fedrene eller?

Hovedinnlegger

Fortsetter under...

Hva er det som gjoer det aa ha et "blandingsbarn" til en straff?

Slenger meg paa denne... "Dersom du ikke har noe serioest aa komme med, shut the f**k up!!"

Lille feige f**n.

Ikke engang paa internett toer du aa vise hvem du er. *LMAO*

Selv gleder jeg meg ihjel til aa faa min lille blandingsbaby. :) *snur ryggen til 'anonym's ignoranse og gaar med hodet hoeyt hevet videre i livet*

dette ville jeg gjort... Jeg ville løyet om at jeg ble neddopet og våknet til meg selv av at det sto en mann over meg, og at jeg fikk sparket han unna og sprang der ifra... Ja så feig ville jeg blitt.. men noen ganger må man lyve litt, og han ville jo aldri bli tatt han der du hadde sex med fordi du vet jo verken hvem han er eller hvor han bor eller noe... Ganske egoistisk tankegang.. ja det vet jeg.. men jeg ror faktisk jeg ville sagt noe sånn...

Unnskyld!

ellers.. jeg føler med deg, og tenker at det må være forferdelig å bære på noe sånn! Men jeg har selv, og har venninner, som har gjort noe sånn.. så tidlig i e forhold er det ikke bare å vite hva man vil, og man gjør ofte domme domme ting.. men du er ikke den eneste! Dette kommer til å ordne seg! Krysser fingrene for deg!

Annonse

Det går bra ja er i uke 13, skal på ultralyd om 5 uker kanskje noe blir litt klarere da... Har tenkt på det å si jeg ble neddopet, MEN jeg har fortalt det til noen andre enn han hva jeg har gjort, og om de finner ut at jeg har sagt det til han kanskje de sier han sannheten. Og det er jo veldig dumt å påstå at jeg har blitt voldtatt da:/ Uff, dagene går og jeg blir mer og mer glad i kjærsten min og dette gnager bare mer og mer. Men jeg tar ting som de kommer, sånn som ting er nå har jeg ikke tenkt til å fortelle noe!

HOVEDINNLEGGER

Beste forslaget så langt syns jeg var å fortelle han at du har hatt sex med en annen. Men da si det var 1-2 uker før dere ble sammen. han trenger ikke vite det skjedde på den ferien. Da har du egentlig ikke gjort så mye galt... Også forklare at det er lite sansynlig han andre er faren.

En tidlig ultralyd kan sette termin på DAGEN det ble unnfanget. Så snakk med legen, forklar situasjonen, eller kjøp deg en ekstra privat UL - går an det.

Jeg testa ikke positivt før 22 dager etter samleie, og gudene skal vite at jeg testa jevnt fra halvannen uke.... Så trenger ikke være positiv to uker etter dessverre. Kommer også an på hvilken test du har brukt CB er bedre enn QP...

Lykke til.

Men uansett, skulle så galt være galt så er jo mulattbarn noe av det søteste som finnes ;-)

Finn ut når du hadde mens sist gang. Datoen du fikk den. Befruktning skjer oftest ca 18 - dager etter datoen du fikk mensen. Kanskje var du allerede befruktet når du var utro??

... om en av foreldrene deres er mørk i håret, eller det finnes brune øyne og mørkt hår i nærmeste slekt kan jo barnet ligne på en onkel eller tante.. Fullt mulig!! ;-)

Nå har det gått mer enn en månte siden hovedinnlegget. hvordan har det gått med deg?

Har du ikke gjort noe ennå? Eller har noe kastet lys over sakene? Du vet at du kan være åpen med fastlegen om farskapstvilen, leger skal og er nøkterne. De regner med at du tar jobben med å angre og plage deg selv for det urimelige i det som har skjedd - og min erfaring er at du møter et presist og framtidsrettet helsevesen - som kan hjelpe deg å vurdere sannsynlig befruktningstidspunkt. En dyktig jordmor/gynekolog -hun som utfører ul, kan plutselig også være en god samtalepartner som kanskje kan tenke litt fram og tilbake sammen med deg.

Jeg forstår at graviditeten knytter deg til kjæresten din, for det blir jo opplagt at du trenger han. Men det er også slik, at sannhet varer lengst. Men jeg er også for en ibsensk løsning, at livsløgnen i noen tilfeller er konstruktiv, om den bare ikke er for omfattende - eller av dette slaget som vokser.

Dersom du sammen med UL-jordmor kommer fram til at kjæresten kan være faren, er det kanskje greit om du finner en måte å tåle belastningen ved tvilen selv.... men om vurderingen sier at kun tvilen står igjen, må du nesten bare fortelle det, slik at han kan få orientert seg i sine følelser.... og er han faren, så ER han jo faren til slutt!

• 1 måned senere...

Annonse

• 1 måned senere...

Vil bare gi min støtte og si at jeg skjønner at du synes situasjonen er vanskelig:) Det er et perspetiv som ikke har vært diskutert her og det går langt utover om kjæresten oppdager at han ikke er faren eller om han ikke gjør det. Det er veldig viktig for barn og få vite hvem som er moren og faren sin. Lykke til håper det løser seg for deg

Det er en vanskelig situasjon du er i, MEN: Det er du som har driti deg ut, ikke kjæresten din.. Jeg syns du bør fortelle sannheten, stå for dine feil, det er ikke rett av deg å skjule det frem til fødselen.. Da gjør du det egentlig bare tusen ganger verre for både deg selv og kjæresten din.. prøv å sett deg i hans sko, og se for deg hvordan DU hadde reagert hadde du fått vite at han hadde jugd for deg i 9mnd, og du fant det ut selv....

Tydeligvis har ikke alle skjønt at UL IKKE er 100% sikkert med hensyn på tidspunkt unfangelsen skjedde.

Feilmarginen på en UL i uke 17 er lagt til pluss minus 14 dager.

Fortell det til din kjære. Gjør det som en av de andre foreslo.. si at du hadde sex med en annen rett før dere ble sammen. Det er uansett ikke vanlig at barnet kommer ut akkurat på temindato så det er ingen som merker en uke fra eller til...

• 3 uker senere...

huff.. jeg var ikke helt i samme situasjon som deg da, men problemet mitt var det samme, at jeg hadde løyet for typen min.. jeg hadde ikke hatt sex med han enda engang, men mens vi var i en vanskelig periode der jeg ikke engang visste om vi var sammen så.. oppsto det en liten hendelse mellom meg og exen min.. jeg ble altså gravid den dagen og jeg følte meg så jævlig når jeg måtte fortelle ham det.. jeg hadde jo ikke noe valg.. hva skulle jeg liksom si når magen min vokste "nei jeg aner ikke hva dette skal bety!" ?? han tilga meg for utroskapet, men han sa han kunne kun bli sammen med meg igjen hvis jeg tok abort, noe jeg valgte å ikke gjøre.. vet ikke om dette hjalp deg egentlig.. jeg skjønner hvor fortvilt du er.. du vil ikke si noe som kan ødelegge hvis barnet er hans, og hvis det ikke er det så blir det jo sinnsykt kjipt senere:( huff.. nei du får kanskje.. nei jeg vet ikke jeg faktisk.. en ting til.. ungen din blir virkelig ikke mulatt:P MIN unge blir mulatt, jeg er hvit og faren er afrikansk. din blir blanding av latino og hvit, det er ikke det samme:P men anyways:P

heter det virkelig mulatt i disse dager?

ikke at jeg skal starte en astrid lindgren debatt her -

men kom igjen da. venter også (sansynligvis..) barn med en som er "mulatt" hva blir min baby da? kvart-neger?

barna kommer og de blir som de blir - det rette ordet er vel at de blir vakre! uansett i farger og fargenyanser!!!

slutt å vær så optatt av hva dere kaller barna deres, bare elsk de uansett hvem som er pappaen- hvit gul eller grønn!

blandingsbarn--------uansett så er det to foreldre- det blir en blanding av foreldrene-uansett hvordan man ser ut- pen eller stygg!

:)

Jeg har tenkt litt på d med at dere begge er blonde.. Men hvis foreldrene t en av dere har brunt hår og brune øyne så kan ungen også få brunt hår og brune øyne. Foreldrene til samboeren min har f.eks. ikke rødt hår,men d hadde bestefaren t samboeren min og d arva han. Så farger kan hoppe over 1-2generasjoner.. Så hvis noen av foreldrene deres har mørke farger og ungen får mørke farger så kan d rett og slett være generasjonshopp og ikke spanjolen;) Vil du være sikker så tar du en dna-test. Jeg hadde venta til etter fødselen. For hvis d er spanjolen som er faren vil typen din ha knyttet seg t babyen gjennom svangerskapet og da er d større sjangse for at han ikke går fra deg. Du må nok la han få tid t å fordøye d,men d går sikkert greit:)

Selvom dette er et positivt innlegg støtter jeg ikke d du har gjort,for utroskap er og blir forkastelig og jeg syns du er dum som i d hele tatt spredde beina for spanjolen når du hadde type hjemme..

Lykke t:)

Hei til hovedinnlegger

Hvordan går det med ditt dilemma. Ville bare ønske deg lykke til, og si at du ikke må høre på de negative komentarene. Alle gjør feil her i livet..

Masse klemmer fra Apocalypse

Ps: til De Anonyme negative bedreviterne: Hvis dere ikke kan hjelpe eller si noe positivt til innleggene, så kan dere jo rett og slett la vær å svare i det hele tatt! Kast ikke stein i glasshus, du/dere vet aldri hva fremtiden vil bringe, eller hvilke feilsteg dere vil ta... Man skal aldri si aldri...

Jeg vet man aldri skal si aldri,og jeg ville jo bare si at hvis ungen har mørke farger så kan det ha hoppet en generasjon hvis foreldrene til hovedinnlegger/typen har mørke farger..(positivt tenking...)

Jeg sier ikke at jeg er perfekt. Jeg kan ærlig innrømme(selvom jeg undertegner med anonym) at jeg har gjort feil som jeg ikke angrer på,men som er like forkastelige for det om.. Jeg har vært den andre kvinnen to ganger.. Men jeg har vært så heldig at jeg har funnet mannen i mitt liv,uten å ha gjort noe dumt for å få han. Vi har et totalt ærlig forhold og det er utrolig deilig!! Jeg har lært..

Heisann HOVEDINNLEGGER!!!

Lurer VELDIG på hvordan det går med deg........

Jeg har lest gjennom ALLE svarene, og det jeg har merket meg er at ikke en av disse svarerne har nevnt noe med HVIS du er så uheldig at det er denne sør-amerikaneren er far til barnet ditt, vet du noe av bakgrunnen hans. Familie historie, med tanke på arvelige sykdommer. Hjerte/kar sykdommer, downs, andre handikepp og kromosonfeil, epilepsi, psykiske lidelser ect ect ect.. det er masse og tenke på. og TENK på det.. Og hvis det viser seg at du har dårlig flaks, MÅ du skaffe den informasjonen... Håper at det er din kjærestes baby og at alt vil ende godt, (tror selv at marginene er små for at det er han andre kisen) :)

Tenk på den historien der en dame hadde sex med en svart og en hvit der hun ble gravid med tvillinger og det viste seg at det var to eggede dvs, han svarte hadde fått en full treffer, så ene babyen var svart og han hvite hadde fått en fulltreffer og den andre ble hvit. Men dette er jo et ekstremt tilfelle, men alt er mulig.

Håper jaffal du har beholdt babyen, har nettopp mistet min, så å bli gravid og har den muligheten til å bære det fram er en gave som du må beholde..

lykke til..

Heisan!

Jeg er gift med en söramerikaner og vi har barn sammen. (har ikke värt utro- lykkelig gift:-))

Sönnen min har helt svart hár, mörke öyne og vipper... Men er ikke sá mörk i huden som pappa´n sin.

Jeg svarer dette da du spurte om det lenger opp....

háper virkelig ting vil ordner seg for deg... lykketil!

Jeg laget en link for noen mnd siden der jeg fortalte hvordan ting var da, men den har visst blitt skøvet ned så får svare her hvordan det går nå da=)

Jeg har fortalt sannheten til kjæresten min, gjorde det i begynnelsen av oktober. Han ble veldig skuffet og sint!! Vi hadde mye problemer og han var spesielt sint fordi jeg ikke sa det før jeg var over 3 mnd så abort ikke var en løsning. Men han tilga meg utroskapet mitt og vi bestemte oss for å fortsette å være sammen. Vi skulle flytte sammen så jeg ba han velge, enten ta meg og barnet i magen uansett hvem den er sin, eller gå da, for jeg orket ikke styre med å flytte ut igjen rett etter fødsel. Han valgte å fortsette og være kjæresten min og flytte sammen med meg uansett om det er han som er far.

Så nå bor vi sammen da, har vært på enda en UL, sånn 3D, og terminen er 19 mars, så jeg ble befruktet cirka 5 dager etter utroskapen. Det er altså størst sjans for at min kjære er pappan til lillemor men også en god mulighet for at han ikke er det. Vi har hatt noen krangler, nedturer og oppturer, og jeg er ikke lenger sikker på om vi kommer til å forbli sammen om jenta ikke er hans selv om han har sagt han vil og jeg vil, Vi får bare se hva tiden viser. Nå er det 8 uker til fødsel og vi gleder oss begge to, driver å steller med barnerommet og har kjøpt vogn og seng og gjort det meste klart=) Han skal være med på fødselen, og jeg håper at OM hun ikke er hans blir han knyttet til henne uansett og blir glad i henne nesten som sin egen, det hadde vært en drøm=) men om han/vi ikke klarer å takle det er jeg sikker på at jeg skal klare meg fint alene med jenta mi også!

Vi elsker hverandre iallefall veldig høyt jeg og min kjære og han er en utrolig flott og tålmodig person! Om vi kommer oss gjennom dette tror jeg vi klarer det meste sammen=)

Takk for alle fine svar, skal oppdatere etter fødselen jeg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...