Gå til innhold

på ullevål 21.0607 kom vår lille gutt..

sunnychild

Anbefalte innlegg

Nå har sunnychild fått gutten sin..etter 40 fæle uker..graviditet er ikke gøy..men å få barn er fantastisk .. vår lille gutt ble født på ullevål 21.07.06..

På kontroll på poliklinikken ble det oppdaget lite fostervann..og åpning på 4 cm !! så da var det bare rett på føden.. og så fra kl 13-17 ble lille gutt født.. Til dere som skal føde kan jeg bare si..se fødselvideoen på babytv.. jeg var så glad for at jeg hadde sett ulike stillinger for å få barnet ut.. det hjalp meg ( har slitt med BL i sv.skapet)..far maserte mors rygg og jordmor heiet på..sterke smerter ble nesten borte av fars lette berøring og stryking.. Når pressriene kommer er det nesten som en ute av deg selv opplevelse...og så var han der da..lillegutt lagt på magen til mor..mørkt hår..og mye større nese enn det lillesøster hadde når hun ble født.. Han ble automatisk min lille søte nesehornbaby...Det var så fint å høre at han skrek..og jeg var såå lettet over at alt gikk bra..Det skal bli spennende å bli kjent med han..lykke til ..til dere som forsatt venter..jeg skal skrive et lite innlegg senere om hva..ta med ..hvordan det var på sykeh..etc..senere.. Akkurat nå er det såre brystvorter ( jeg får være vortesvinet jeg da -hvis han er nesehornet) og melkespreng...og MORSLYKKE.. for verdens skjønneste lillegutt.. Hurra...

sunnychild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med gutten din!!

er helt fantastisk å endelig få møte di små gullene våre:)

Kos deg masse å lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...