Gjest Skrevet 24. juli 2006 #1 Del Skrevet 24. juli 2006 Hei alle sammen. Nå er jeg her inne igjen. Hadde en MA i uke 19 i feb i fjor. Endelig klart å få det til å klaffe. Er ganske nervøs denne gangen, men må tenke positivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fia74 Skrevet 24. juli 2006 #2 Del Skrevet 24. juli 2006 Gratulerer så masse!!! Jeg er i samme situasjon som deg. Hadde en ma i slutten av januar i år. Tok en graviditetstest for et par timer siden og den var positiv:-) Da er det på an igjen. Håper det går bra for både deg og meg denne gangen. Lykke til !! hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig! :) Skrevet 25. juli 2006 #3 Del Skrevet 25. juli 2006 Hei. Gratulerer med ny graviditet og masse lykke til med svangerskapet. Er selv litt mer nervøs denne gangen da jeg hadde ma i desember, 12 uke. Krysser fingrene for at det går bra for oss denne gangen! Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. juli 2006 #4 Del Skrevet 25. juli 2006 Vi får holde alt krysset.. Det går nok bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. juli 2006 #5 Del Skrevet 25. juli 2006 Takk. Vi klarer nok å ro å land dette. Er begrenset hvor mye uflaks en skal ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå