GuttemammaX3 Skrevet 24. juli 2006 #1 Del Skrevet 24. juli 2006 Nå er klokka over tolv, og jeg har førti dager igjen til termin:) Det virka uoverkommelig langt borte for et par mnd siden, for en deilig følelse å være nesten i mål... Men, når er det vanlig å begynne å kjenne nedpress og stikkinger og ubehag og diverse tegn på at kroppen klargjøres da? Begynner å bli klar til å merke mer av graviditeten enn litt sparking og dytting fra gutten min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
paula28 Skrevet 25. juli 2006 #2 Del Skrevet 25. juli 2006 Da er vi to, jeg har også termin 3. september :-) Rart å være høygravid, så nære fødselen! Tida har gått ganske fort siden jeg fikk de to blå strekene i julegave ;-) Men jeg lurer på det samme som deg. Noen som kan svare? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GuttemammaX3 Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 25. juli 2006 Dytter litt jeg, håper noen vil dele erfaringer:) Lyst til å vite når jeg kan begynne å bli utålmodig om jeg ikke kjenner noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå