Gå til innhold

Hey alle fantastiske unge mødre!!!!!

deniz

Anbefalte innlegg

I stedet for å lage en side der man klager på andres valg og meninger, tenkte jeg at vi kunne ha en side der vi hyller alle unge kvinner som selv om vi er klar over alle utfordringer det er å bli mor enten vi bevist prøver å bli gravid eller det er et resultat av et uhell...

Vi tar imot utfordringen og gjør det beste ut av situasjonen!!!!!

For dere som har lest davinci koden, forstår dere sikkert hva jeg mener med at vi er gudinner som fører nytt liv til verden.....Ja vi trenger kanskje en mann til å så frøet, men det er vi som er bøndene som vanner, steler og gir det den næringen den trenger for å bli et fullvokst lite menneske....

Jeg er 16 uker på vei og er 18 år...

Håper (for det er det eneste jeg kan gjøre) å bli enn så god mor jeg kan tenke meg at mitt barn vil trenge... Jeg tviler ikke på at jeg kommer til å møte noen blindgater, gjøre min del av feil, men også å lære av dette!!

Håper å få noen innspill fra noen likesinnede, som føler at det er unødvendig og rakke ned på hverandre når vi søker noen som kan gi råd og dele opplevelser.

Fortsetter under...

jeg er helt enig med deg. er lei av at folk ser ned på meg fordi jeg er ung og gravid. men jeg er faktisk kjempe stolt. gleder meg til engelen min kommer til verden, og det synes jeg andre burde gjøre også. ikke tenke på alle bekymringene og problemene på forskudd. vi er ikke de første og heller ikke de siste som blir gravid tidlig.

mange er uenig med meg, men jeg har mine egene valg og tanker.

stå på Deniz. du har noen gode poeng. støtter deg fult ut

Herreguuuuuuud! Dra da vinci koden inn i bildet er ren blasfemi di fitte! Er DU Maria eller?? Det at du pulte på deg en unge altfor tidlig gir deg ikke akkurat madonnastempel eller? Noen år til på baken og utdannelse hadde ikke skadet barnet ditt istedetfor å leve på en type som ikke blir hos deg eller at du lever p¨å staten til du er 35!!!! Nei du er ikke den siste som blir gravid fordi hun ikke klarer å oppføre seg, men så deilig det hadde vært hvis noen hadde hatt iltt MORAL!!!!!!!!!!!!! Foreldresvikt er det det er!!!

blasfemi handler vel også om å kaste den første stenen....?

stå på dere jenter, og vær stolte av dere selv!

jeg syns dere er tøffe, og ønsker dere all lykke i verden!

Og aporopos DaVinciKoden, dersom du leser den riktig, kan en jo ikke begynne å snakke om blasfemi etter HI!

For DK tar jo faktisk opp tabubelagte emner som seksualliv, kvinners seksualdrift, at kvinner ikke er et skittent, syndig vesen, men tvert i mot tilnærmet en gudinne, en som fører slekter videre og har fått denne gaven det er å kunne frembringe liv.

det er jo ikke en gave en skal kaste bort og være likeglad med, som å sette barn til verden når du ikke bør, etc, men er du først gravid, vær da for all del stolt av barnet ditt!

Og det er da forholdsvis forutinntatt å anta at alle som blir gravide før de er 26 kommer til å leve på sosialen, bli forlatt av mannen sin og er uten moral. ærlig talt.

forumtrolling, det er det dette er.

lag deg i det minste et troll-nick da, så vi kan kjenne deg igjen!

Der er helt utrolig at folk ikke kan ha en side der ikke du kommer inn og lager et helvete fordi de står for handlingene sine!!!!!!

Til din info (ikke at du har noen som helst rett til å vite det) er jeg akkurat ferdig med fag prøven og jeg har fått mitt fagbrev. jeg er i fullt arbeid og er ikke gamlere en at jeg fller 19 om ikke så lenge!!!!!!!

Det er utrolig, og jeg håper for guds skyld at din kvalme og agresivitet er knyttet til din graviditet og ikke bare for å rakke ned på folk som rett og slett gjør det beste ut av en situasjon de har kommet i!

Du er også utrolig " moden" når du kommer inn her å rakker ned på folk og enkelt personer uten å vite noen ting om deres bakgrunn!!!!!!?????

Jeg står for mitt valg om å beholde barnet mitt og jeg støttter de andre som gjør det samme eller på sin måte klarer å finne en ny sti de ikke har sett etter før når de kommer i en slik situasjon!!!

Nei jeg mener ikke jeg er Maria men mente rett og slett som en støtte til alle de une jentene som ikke klarer å styre fra og bli såret av dine komentarer, som jeg rett å slett syntes er latterlig å komme med på en side som dette!

Hvor gammel er du foresten siden du mener du er så moden (noe oppførselen du har vist til nå motsier på det fulleste!) ???

ikke gidd å krangle med henne deniz... da får vi bare sånne kranglerekker her inne..

hva med å evnt flytte det hele over på kranglesidene, så kan vi fortsette å ha den gode tonen her inne som vi hade tidligere?

Jeg syns det var et flott HI du hadde, og støtter deg fullt ut;)

Annonse

sjekk rekka "forumtroll"

skjønner godt at en lar seg provosere, men det folk er ute etter er jo nettopp det å erte på seg folk. jeg tror heller ikke at alle disse anonyme innleggerne er like seriøse. det er mange som syns det er festlig å erte på deg hormonelle jenter, som de sier. desverre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...