MiniMe´.- Skrevet 24. juli 2006 #1 Skrevet 24. juli 2006 Hei hei... Kansje du vil prøve å spå meg også??? Lurer på når jeg blir gravid og hvilket kjønn??? Har selv med 2-3 andre spåd augusp, og ett par andre har spåd september... Jeg 230885 Han 190885 Ha en fortsatt fin Natt da... Klem Mimmi
Lillegull og spiren Skrevet 24. juli 2006 #2 Skrevet 24. juli 2006 hei...klart jeg vil,men det kan være feil det jeg får opp,så ta det med en klype salt,for jeg er så fersk her inne.. Jeg får opp 2 jenter og jeg får opp den første graviditeten i des,, får også opp noe med tvillinger,har du tvillinger i slekta eller lengere bak? klem
Lillegull og spiren Skrevet 24. juli 2006 #3 Skrevet 24. juli 2006 jeg lurte på om du kansje ville ta en titt på meg?? Jeg er føst 08.04.84,kan du se når jeg blir gravid? er det noe mere som dukker opp? Har du drevet med dette lenge?jeg synes det er så spennende,men jeg er helt ny her,bare prøvd meg noen ganger tidligere,, Jeg har spådd endel riktig på folk her hjemme og på typen til søstra mi,kunne jeg forklare hele slekta hans 5-6personer og tok bare feil på 1 spørsmål... klem fra meg
MiniMe´.- Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #6 Skrevet 26. juli 2006 Fikk opp graviditet på deg i august jeg, men fikk ikke opp kjønn, svarte ja på både gutt og jente, så kansje det blir tvillinger... Det blir spennende da... Klem Mimmi
MiniMe´.- Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #7 Skrevet 26. juli 2006 Nei, jeg har ikke drevet med dette så lenge jeg heller, bare hjemme som en "Hobby" eller for morro skyld for å se hvor mye som stemte, og det er artig, har hatt masse rett her hjemme... Klem c;-)
Lillegull og spiren Skrevet 27. juli 2006 #8 Skrevet 27. juli 2006 takk for at du tok deg tid til meg..det er mange som har spådd at jeg blir gravid i august,så jeg håper virkelig at du har rett..ønsker meg sånn barn,og nå har vi begynt:) kansje jeg får tvillinger,søstrene mine er enegget tvillinger,så det ligger jo i fam...åååå nå gleder jeg meg...skal holde deg oppdatert jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå