1 + 1 spire :-) Skrevet 24. juli 2006 #1 Del Skrevet 24. juli 2006 Endelig min tur! Nå er det slutt på smuglesing og sniksvaring her inne! Godt å kjenne at tiden faktisk går, selv om det føles som den smyger seg saaaakte avsted noen ganger! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumi og lille Eirik :-) Skrevet 24. juli 2006 #2 Del Skrevet 24. juli 2006 Hei på deg. Velkommen inn hit,jeg skal forhåpentligvis ikke være her så mye lenger, 7 dg igjen i dag....men masse lykke til til deg,håper du får en like fin tid her på 3 trimester som jeg har hatt :-) Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma28MedSpire Skrevet 24. juli 2006 #3 Del Skrevet 24. juli 2006 Hei og velkommen Jeg er ganske fersk her inne selv...kom over for noen dager siden bare:) Når har du termin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicita73 Skrevet 25. juli 2006 #4 Del Skrevet 25. juli 2006 Hei og hopp, jeg også kom akkurat inn her:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1 + 1 spire :-) Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 25. juli 2006 Har termin 19.10. Det føles lenge til, men likevel litt skummelt nærme.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
inger l Skrevet 25. juli 2006 #6 Del Skrevet 25. juli 2006 hei.. deilig og komme ett steg vidre.. Har akkurat kommet meg inn her jeg også.... enig med deg, syntes også tiden går sakte... Så er det så forferdelig vamt,tror jeg dør snart...Phu Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harald Ripultfør Skrevet 25. juli 2006 #7 Del Skrevet 25. juli 2006 Jeg er også helt ny her.. Har termin 18. Oktober =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå