Gå til innhold

Hvor gamle er dere førstegangsfødende?


Gjest

Anbefalte innlegg

Lurer litt på hvordan gjennomsnittsalderen til er blitt, vet den er gått opp, men hvor gamle er egentlig dere førstegangsfødende her inne?

 

Er litt nysgjerrig, selv føler jeg meg ung til å plutselig skulle få en baby, men har jo fått et inntrykk av at jeg ikke er det likevel;) Sikkert bare en litt skummel situasjon for nybegynnere, uansett alder. Er vel bare å ta tingene som de kommer, og gjøre så godt en kan når tiden er her:D Blir spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var 23 da jeg fikk sønnen min... Han har nettop fylt 1 år... :-) er ikke gravid igjen, ennå... Håper snart! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24 når babyen blir født.... er 82 modell....

Når har du termin 83mod???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fyller 25 år ca to mnd før termin. Så jeg er eldre enn hva jeg hadde sett for meg at jeg skulle være med førstefødte.. Men sånt kan man ikke styre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 33 og føler meg definitivt eldst ;-)

 

Har faktisk ikke følt med klar før nå, selv om jeg har vært sammen med samme type siden jeg var 20. Tror at vi er bedre rustet til å klare dette nå enn vi var for 10 år siden. Gleder oss masse :-)

 

Tror vi har litt samme utgangspunkt uansett hvilken alder vi har. Første gang er litt skummelt, men veldig spennende også. Jeg vet knapt opp og ned på en baby, sånn sett er sikkert mange 20 åringer bedre forberedt enn meg. Men vi klarer det nok etter litt trening :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 20 da jeg fikk min første..men det er nå over 8 år siden..venter nr 2 nå..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er 22, men fyller 23 på 3 uker. så da blir jeg 23 år til mitt første nurk skal ankomme den 22.februar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg var 31 da jeg fikk mitt første barn og er 33 når mitt andra barn blir født.

Det passet ikke tidligere for min del. Jeg måtte ta ferdig utdannelsen, reise og "jobbe meg inn".

Dessuten var ikke barn så viktig mente jeg da, men etter at min datter var født er det det viktigste og beste som har hendt meg. hade jeg visst det var så fint, hadde jeg nok blitt mamma mye tidligere.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som førstegangs var jeg 26år når jeg ble gravid og ble 27år før jenta mi kom til verden. Det var rett tid for oss.

Nå er jeg 28år og blir 29 før nestemann kommer i hus..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er straks 32 og gleder meg veldig til å bli mamma for første gang. Det har endelig klaffet med tid og riktig mann, og selv om jeg føler meg forholdsvis gammel her inne, så føler jeg at dette er det perfekte tidspunktet å få barn på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også gammel! Trodde gjennomsnittsalderen for førstegangsfødende var 28 - 29 år, så her er nok en del som er yngre enn snittet.

 

75 modell - som nesten føler seg litt for ung til å få barn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...