Ninn (har født:) Skrevet 24. juli 2006 #1 Skrevet 24. juli 2006 Hei! Jeg er 35+0 i dag. Syntes at magen ikke har vokst så mye de siste par ukene og bekymrer meg litt...babyen skal jo vokse 200 gram i uka, jeg syntes liksom ikke magen vokser "nok" i forhold til 200 gram, men vet ikke helt hva som er normalt. Hva syntes dere andre? Hvordan vokser deres mager i denne perioden og videre? Merker dere at magen blir veldig stor plutselig? Er dette grunn nok til å ringe føden for en sjekk? Både lege og JM har ferie. Jeg har ikke symfysemål for sist gang fordi legen ikke noterte ned, så vet ikke vekst siden uke 32, men det er jo ikke så lenge siden da.
TurboPrinsessen:-) Skrevet 24. juli 2006 #2 Skrevet 24. juli 2006 Jeg har termin om en uke og jeg har ikke følt magen har vokst noe særlig på flere uker.. Vet den har det, for det har jeg sett på målene på helsekortet.. For meg tror jeg rett og slett det er fordi jeg ser magen hver dag, og dermed ikke ser endringene så godt som en som gjerne ikke har sett deg på en stund. Samboeren min er sjømann og kom hjem for 2 uker siden, den måneden han var vekke synes ikke jeg at jeg vokste i det hele tatt, men han så stor forandring da han så meg igjen etter 4 uker... Så du vokser nok skal du se.. spørs vel litt på hvordan ungen ligger også.. Vet ikke om dette hjalp deg noe særlig, men...
August '06 Skrevet 24. juli 2006 #3 Skrevet 24. juli 2006 Jeg synes selv, og har hørt andre si det, at magen vokser litt i rykk og napp. Jeg tror ikke det er noe farlig så lenge du føler spark som vanlig.
Ninn (har født:) Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 24. juli 2006 Hei på dere! Takk for svar- det kan jo være jeg som ikke merker at den vokser fordi jeg ser den hver dag eller at den vokser litt i rykk og napp. Og ja, kjenner spark som vanlig da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå