Gå til innhold

Noen so har fått leggkramper???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det har jeg hatt lenge egentlig..husker jeg fikk en del av det nå når jeg var i spania..skulle ikke mer enn en fortauskant til før jeg kjente det..

Tror mine kom sånn i uke 11-12..

men jeg har ikke hatt siden jeg kom fra spania 4. juli nå..

Hva kommer det av egentlig? Dårlig sirkulasjon?

Ehh.. kommer det av graviditeten altså?? Jeg våkna nemlig i natt av skikkelig krampe i den ene leggen. Husker jeg hadde det en natt tidlig i svagerskapet også, men tenkte ikke at det hadde noe med bebisen i magen å gjøre. Jeg har nettopp kommet igjen fra 14 dagers byferie og har gått masse hver dag. Trodde kanskje det var sammenhengende med det. Men jeg har ikke drukket melk i det hele tatt disse to ukene da, men spist masse ost.

ikke hatt leggkramper enda, men i natt bråvåkna jeg av krampe eller lignende i den ene hofta........ merkelig ja!!!!! jeg husker liksom ikke helt for jeg var så trøtt, husker bare at jeg skreik til for det gjorde så vondt- stakkars mannen min bråvåkna han også og trodde det var noe galt.... så masserte han litt, så gik det over....

Annonse

Jeg har hatt leggkramper jevnlig i noen uker... au, au, au.... Musklene blir jo støle i flere dager etterpå! Det gjør søren så vondt! - og jeg får som oftest krampe i høyre leggen.. Hadde masse leggkramper i de to andre svangerskapene også..

Men du, Popkind, har jo armer som sover og sånn.. så like greit at du ikke har kramper i tillegg!

Jeg fikk skikkelig krampe i den ene leggen for et par uker siden, var vondt i flere dager etterpå. Begynte å ta ekstra magnesium i tillegg til multivit. Har ikke hatt det siden.

Har lest et sted at man kan ta magnesium og kalsium for leggkramper. Kalsium må visst til for at kroppen skal kunne ta opp magnesiumet, men på apoteket sa de at hvis man drikker 1/2 liter melk, litt ost, youghurt o.l så trenger man ikke tablettene, kun magnesium.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...