overtids eng0806 Skrevet 24. juli 2006 #1 Del Skrevet 24. juli 2006 Noen flere med den følelsen...magen min har bokstavelig talt vokst i løpet av dagen, og nå føler jeg det er like før det eksploderer her...hehe...vet ikke helt hva som skjer jeg, presser både utover, nedover og til sidene...uff. Kanskje den har lagt seg på tvers..håper ikke det...Hvis jeg skal vokse mer i 5 uker til så gud bedre.....til og med mannen min kommenterte det...begynte å le...og " tenk å gå med en sånn svær mage da"...hehe...jaja....det nærmer seg vel. Hvordan er det med dere andre på slutten.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
haater husarbeid Skrevet 24. juli 2006 #2 Del Skrevet 24. juli 2006 http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/438636/offset/2 Magen min er ganske massiv føles som den sprenges snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
overtids eng0806 Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 24. juli 2006 hehe...ligner veldig på min mage det der....får bare trøste oss med at det ikke har skjedd noen gang at høygravide mager sprekker...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brummeline3barnsmor Skrevet 24. juli 2006 #4 Del Skrevet 24. juli 2006 Min sprekker snart den også!! har fårsåvidt slått sprekker også for jeg ser ut som jeg har et fylkeskart på magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå