Gå til innhold

UL i morgen... Usikker om jeg vil vite kjønn!

Anbefalte innlegg

Åh, endelig er det VÅR tur til å dra på UL også :)

Gru-Gleder meg! Blir så spennende å se h*n. Var jo på UL i uke 8, men da var h*n bare 2,5 cm!!!

Håper også at terminen blir flyttet to uker tilbake slik at jeg får den uti januar, har jo termin på juleaften, og det vil jeg ikke ha!!!

Hmm...Akkuratt 5 mnd til juleaften og min termin i dag jo! ;)

Har egentlig vært bestemt på at jeg ikke vil vite kjønn! Men...nå er jeg plutselig så usikker! Jeg VIL jo vite, men samtidig ikke! samboern vil vel vite mer enn meg, han sier det er bedre å vite pga det er mer praktisk... Det er jo sant det da, men tenk om de sier feil kjønn da!

Hva syns DERE?

Har dere noen gode argumenter for og imot?!! hehehe

*Gleeeder meg sånn til å se babyen på skjermen! Krysser fingrer og tær for at alt er bra*

Fortsetter under...

Hei angelas_baby... Det med å ville vite kjønn er så individuelt, forrige gang ville jeg ikke (sikkert fordi det var mitt første), denne gangen ville jeg veldig gjerne.. Hos meg har det litt med planlegging å gjøre... Lettere å kjøpe inn, synes jeg da! Men uansett om du bestemmer deg for å vite kjønn eller ei: LYKKE TIL!!!! Ser frem til oppdatering i morgen! :)

Hei!

Jeg ville egentlig ikke vite, mannen min ville. Når jeg først lå på benken så klarte jeg ikke la hver. Måtte spørre. Men h*n ville ikke vise seg frem. Enten så klemte h*n bena sammen eller holdt hånda foran.

Lykke til i morgen

Jeg ville ikke vite med førstemann...men "visste" at han var en gutt, og det stemte.

Det viktigste er jo at alt er bra.

Men ååhh, jeg er blitt så usikker!!! Er det ofte dem sier feil kjønn eller?!!

Får håpe at h*n er sjenert da, sånn at vi ikke FÅR vite :) hehe

Og så klart kommer jeg med oppdatering!

Jeg vil vite det jeg, eller vi da ;o) (han har vel et lite ord med i laget kanskje;-)) mest av alt fordi jeg har hatt en veldig følelse av gutt, og er sinnsykt spent på om det stemer.......også er jeg helt forferdelig nysgjerrig, så jeg tror rett og slett ikke jeg hadde klart å la være! også er det veldig praktisk m tanke på innkjøp og sånn da, selv om de kan jo, som du sier, ta feil, så jeg løper nok ikke og kjøper alt i blått om de sier gutt ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...