Gjest Skrevet 24. juli 2006 #1 Skrevet 24. juli 2006 Var hos legen på torsdag , og da sa legen at livmorhalsen bare manglet en liten,liten cm før den flata helt ut og var klar og moden. Og da hadde jeg 31 dager til termin. Noen andre som har fått det sjekka? Jeg spurte om han ville det, bare får å vite åssen det lå ann. Var unnagjort på 0,svisj.
Mammarama=) Skrevet 26. juli 2006 #2 Skrevet 26. juli 2006 Hei hei. Jeg var å fikk modnings akkupunktur hos jordmor idag.. Da skjekka hun også livmorhalsen,som var moden og "bløt" og jeg hadde ca 1 1/2cm åpning.. Hadde du noe åpning når du var på skjekk???
Gjest Skrevet 26. juli 2006 #3 Skrevet 26. juli 2006 Hei igjen, nei det tror jeg ikke. Legen sa ikke noe om det, bortsett fra at den var veldig liten =)
Ceci og prinsen. Skrevet 27. juli 2006 #4 Skrevet 27. juli 2006 Jeg har fått sjekka i dag, og den er myk!!! Legen sa ikke noe om åpning, bare at den var blitt myk. Jippi!!! Sååå spennende :-)
gravid igjen :) Skrevet 27. juli 2006 #5 Skrevet 27. juli 2006 oj så spennende da =) skal til JM i morgen og til modning i beg av neste uke... gleder meg til og høre hvordan det ligger ann der nede... håper at JM sier at hodet er festet og at damen på modningsak. sier at jeg er moden og har åpning..hehe..merker jeg begynner og bli klar for og bli mamma..=)
Gjest Frantic Skrevet 28. juli 2006 #6 Skrevet 28. juli 2006 Har gått moden og med nesten 2 cm åpning nesten en mnd nå - ingenting mer har skjedd - så det kan ta sin tid likevel ser det ut som. Har termin 20.august. Hadde det slik på slutten med nr 2 også, og han ble ikke født før 4 dager før termin likevel. Men modningen hadde absolutt noe for seg, for jeg hadde en kjemerask drømmefødsel som tok 3,5 timer fra første ri til babyen var født :-) Skal på første modningsakupunktur på mandag, så det blir spennende å se om det kanskje skjer noe mer da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå