Gå til innhold

Kjenne liv???


Meg og bøllegutta!!

Anbefalte innlegg

Er det mulig å kjenne liv i uke 12? Eller ønsker jeg det bare så sterkt at jeg syns jeg kjenner noe : ) ?? hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg er gravid for 2. men husker ikke når jeg kjente det sist. Men jeg husker hvordan det kjentes : ) Leste akkurat på uke beskrivelsen her inne at det er mulig fra uke 13.......... Er nok ikke det jeg har kjent da for jeg er jo i uke 12 og når uke 13 liksom var rekorden så skal det vel noe til at jeg slår den hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente liv fra uke 13 førstemann,var nettopp å så på papirene og jordmor har skrevet det på. blir spennende å se denne gangen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! jeg er bare inne her og sniker litt ;o) men måtte bare svare deg, for jeg kjente nemlig liv første gang 11+6, husker dagen akkurat fordi det var når jeg kom hjem fra ul..... kjente "bobling" i magen, og ble helt satt ut!!!! er sikker på at det var bebisen jeg kjente, for jeg har aldri følt det sånn før...... og nå når jeg kjenner liv oftere kjenner jeg igjen følelsen:o) tok lang tid fra jeg kjente det første gangen da til neste gang!

Så det er nok mulig du kjenner ja! lykke til videre :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...