Anonym bruker Skrevet 24. juli 2006 #1 Del Skrevet 24. juli 2006 Var på besøk hos de vi har feriert sammen med i år og der så jeg et forferdelig bilde av meg selv. Egentlig er det et bilde av lillemor, men jeg sitter ved siden av. Har fått både dobbelhake og hele magen utenfor bukselinningen, hengende som en svært fettklump! Har egentlig ganske så flat mage nå, men tror bukse har sklidd ekstra langt ned + at jeg sitter i en forferdelig uheldig vinkel. Er sikkert dårlig holdning som gjør sånn, men var ikke oppmerksom på at noen tok bilde heller da.Ser sur og feit ut. Jeg ergerer meg grønn over at det bildet finnes og at de blir vist frem til gud og hver mann. Ser jo normalt ikke riktig så feit ut. Er i utgangspunktet misfornøyd med kroppen, men dette var ekstremt! Hva ville dere gjort? Kan jo ikke ødelegge det heller, for det er et fint bilde av lillemor. Dessuten har alle sett det bildet for lenge siden også. Bildene tilhører min manns søster. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5717860-s%C3%A5-et-gruuusomt-bilde-av-meg-selv/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
To prinser og ei prinsesse Skrevet 26. juli 2006 #2 Del Skrevet 26. juli 2006 ååååååh jeg vet akkurat åssen du har det:-( Blæh...vi hadde akkurat besøk av et vennepar her en uke....Å d knipsa bilder i haugevis ...Jeg var jo så glup at jeg spurte om d kunne kopierer d på en cd (siden d var digtalkamera) så vi oxo kunne få en kopi:-) er ikke så flink til å ta bilder selv...Skrekk og gru...fikk cd i posten idag...har mest lyst til å synke i jorden!! Det var ikke bare ett men ørten bilder...å av meg i bikini av alle ting...fytti d skulle ikke vært, jeg har 8 kg igjen før jeg er som før...så jeg visste jo at jeg ikke var helt fast i fisken men nå har jeg ikke mye lyst til å ha på bikini igjen!!! Å selfølgelig får jeg ikke gjort noe med bildene...d var første ferituren til venneparet av oss så bildene viser d selfølgelig til alle!!! Mange av bildene er som du sier selv, av ungen, men selfølgelig er jeg oxo med,med hengemage,dobbelthake usminka og jævlig i en kanarigul trekant dieselbikini...hva i svarte hel.... er sur for at sambo ikke sa fra at jeg såg så jævlig ut ...lite hjelper d at han sier d bare var en dåli vinkel...når d var kun 1 av 10 bilder jeg såg ut som det jeg selv trodde...å da har jeg klær på...ble skikkelig skremt jeg nå!!..men jeg tenkte på å spørre om d kan klippe meg bor på de verste bildet å evt lime bildet på noe fargapapir å skrive feks. Her er lille Elias under parasollen....d skal visst ordne en sånn ferieperm...hmmm skikkelig kjedelig dette altså!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5717860-s%C3%A5-et-gruuusomt-bilde-av-meg-selv/#findComment-5734163 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå