Har byttet nick ! Skrevet 24. juli 2006 #1 Skrevet 24. juli 2006 Lever for kveldsbadet hver kveld i ett vann rett ved der jeg bor! Men i lurte mammaen min på om det ikke var sånn lenger at man ikke kunne bade 6 uker før termin? men jeg ble usikker jeg, man har da gått bort fra den regelen eller?
mamma til fire små Skrevet 24. juli 2006 #2 Skrevet 24. juli 2006 bader jeg også. har to uker igjen til termin. vi er flere gravide som bader sammen, og alle har termin omtrent samtidig. er vel helst etter fødsel man ikke skal bade. men jeg er ikke sånn kjempelenge i vannet da.. blir en liten svømmetur og så opp igjen for å få avkjølt seg bare.
Mersa og gutta <3 Skrevet 24. juli 2006 #3 Skrevet 24. juli 2006 Var sånn før at man ikke skulle bade like før termin, min mor driver også å maser om det. Jeg har spurt jordmoren min om det og hun sier det går helt fint å bade helt frem til fødsel, så da stoler jeg på henne!
Gjest Skrevet 24. juli 2006 #4 Skrevet 24. juli 2006 Så lenge slimproppen ikke har gått , trodde jeg en kunne bade. Legen sa til meg forrige uke det var greit, hadde då 4 uker igjen til termin. men glemte å spørre hvorfor.
Har byttet nick ! Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 24. juli 2006 ja holder en knapp på at jordmora vet bedre enn morra mi:) Dagene hadde blitt uutholdelige uten kveldsbadet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå