Gå til innhold

Neimen der var trøttheten igjen. Håper den ikke har kommet for å bli!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja jeg har fått d litt i d siste. sofadyr, middagshvil and all that jazz....

Men tenker kansje det er min daffe lange sommerferie som har årsak også?? eller.. de krever jo mer jo større de blir skulle man tro.. så d kan jo gå på slappheten løs? eller?

tror d er normatl iallfal..

du kan evt ta en HB hos legen, for å sjekke blodprosenten.

Har nok litt lav ferritin og blitt bedt om å ta jerntilskudd, men det har jeg vært slapp med. Så må nok begynne med det. Hb`en har vært litt lav, men ikke av stor betydning.

Jeg har også merket det, må sove formiddagshvil hver dag nå.. !! Hadde også håpet at det var varmen, men nå syns jeg det har vært behagelig tempratur ute noen dager : )

Så godt å høre at det ikke bare er meg....... ;o) er kjempe trøtt og slapp om dagen jeg, og har vært litt overrasket egemtlig, trøttheten skulle jo liksom vært over nå ;o) merker det spes om morgenen jeg, jeg pleier alltid å være oppe i 8-9 tiden når jeg har fri, og nå er jeg helt slakt kl 8, klarer ikke for alt i verden stå opp, sovner igjen og våkner kl 11 el12... herregud, hele dagen blir jo så kort.......

Annonse

Skulle vasket i går og idag men deter heller blitt verre. Har spist en masse godis da. Nam nam. Får prøve med en skjerpings fra i morgen. På alle områder. Holabola nå går jeg til køys.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...