Gå til innhold

Hvordan klarer dere

Gjest Bjørnen Collargol

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnen Collargol

å holde motet oppe alle sammen?

Selv har jeg hatt 3 SA. Har vært prøver i snart 7 år snart, men enda har jeg ikke blitt mor. Nå håper vi at vi skal bli gravide snart igjen. Men ser ut som om vi faktisk må igang med prøverør. Heldigvis er det bare ca 2 måneder igjen til det er i gang, men samtidig så er jeg redd for at det skal ende i SA igjen dersom jeg blir gravid.

Har fått en diagnose som heter Lupus syndrom så jeg må gå på sprøyter med blodfortynnende i hele svangerskapet. Tenk om det ikke hjelper da???????

Begynner å tære på humøret for alle vennene mine har fått 1 og 2 barn, siste venninden har termin om 2,5 uke....

Håper resten av dere blir gravide igjen snart og klarer å holde på spiren i 9 måneder.

Fortsetter under...

Hei kjære deg!

Forstår veldig godt at du er utålmodig etter såpass lang tid med prøving og ufrivillige aborter =( Det tar på å gå slik å vente hver måned. Syns det var lenge å gå de 4 månedene jeg måtte vente fra min MA til spiren satt igjen...men i forhold til deg, bør jeg joikke klage. Vi får håpe det virkelig er deres tur nå!!!

Du skrev at du hadde fått lupus syndrom? Jeg har selv Systemisk Lupus Erythematosus, såkalt SLE. Er det det samme som deg eller? En revmatisk sykdom. Jeg går ikke på blodfortynnende, så det er jo ikke sikkert at det er det samme?

Ønsker dere masse lykke til med prøverør - du skal se at spiren deres sitter med en gang =)

Klemmer,

Hei!

Jeg forstår deg kjempegodt, ennå jeg har bare vært prøver siden oktober i fjor. Men har rukket to ma siden den gang. Har el rett rundt hjørnet nå og håper at jeg skal bli gravid. Men samtidig er jeg redd for å bli gravid og alt det andre det fører med seg. Er jo nesten sikker på at jeg kommer til å abortere igjen.

Det må være fælt å holde på i så mange år som det du har gjort, men jeg beundrer deg for å fortsatt ha viljen til å fortsette, selv om du har perioder hvor det ser mørkt ut. Du skal se at det kommer til å ordne seg og du blir mor du også!

Jeg har lest om en del jenter som har begynnt med blodfortynnende og som blir gravide etterpå, kanskje det er det som skal til for deg?

Ønsker deg masse lykke til,

klem

Gjest Bjørnen Collargol

Nei det er nok ikke det samme.

Det er en blodsykdom.... Jeg har antistoffer i blodet som gjør at det koagulerer. Da blir det blodpropp i morkaka og det ender i abort.... Har heldigvis ikke så sterkt utslag på prøvene, men, men....

Ja vi krysser fingrene for at det blir vår tur nå. Hadde vært kjempedeilig det :-)

Takk for svar jenter og lykke til dere også!

Klæm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...