Gå til innhold

Oktober: Hvor aktive er babyene deres?


Gjest

Anbefalte innlegg

Hvor mye aktivitet er det hos dere? Min er veldig rolig, i alle fall i forhold til forrige svangerskap. Kan jo være at varmen spiller litt inn, eller at den ligger og sparker innover. Kjenner spark hver dag, er ikke engstelig. Noen fler som har "rolige" babyer???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillegutt i magen her er ganske rolig,i forhold til hva han har vært tidligere.. Kjenner spark flere ganger hver dag, men ikke så intenst som i førsten når jeg kjente han..

 

Så satser på han er like rolig når han kommer ut =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 28+6, og den siste uken har det vært vanvittig mye aktivitet. Han snur og vender på seg hele tiden, og det merkes vanvittig godt;oD Deilig altså!! Men har vært mye rolig før nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. er veldig urolig selv jeg.. merker litt vær dag men syntes det er veldig lite.. var hos legen på mandag å hu sa at alt var normalt. men at jeg skulle se det ann ett par dager da får å se om det blir bedre.. men syntes ikke det er noen forskjell så tenkte å ringe til legen i morgen igjen..

Får håpe den bare ikke er så aktiv.. er vel sikkert ikke noe galt. bare jeg som uroer meg litt for mye.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...