vi har 2 gullonga Skrevet 24. juli 2006 #1 Skrevet 24. juli 2006 Håper noen gidder å svare. Er i min 5pp, og hatt uregelmessig mens siden jeg tok ut spiralen i feb. så har el på forskjellige dager. Men i dag var CB el-test neg. Men nå da jeg var på do, var det gjennomsiktig, seigt "slim". Ut i fra el kalkulator skal jeg ha el i dag.. Hva skal jeg stole på kroppen eller el-test? Får kanskje satse på at el-test er pos i morgen tidlig kansje.. litt rotete innlegg, men håper noen skjønner/vet hva jeg bør gjøre....?? skal man ha sex før eller etter el?? Takk for svar
Dyne&Pute Skrevet 24. juli 2006 #2 Skrevet 24. juli 2006 Hadde ikke latt sjangsen gå fra meg, så hopp til sengs.. :-) Tror de testene er rimelig sikre, men hvis du hadde el slim idag, så er det mulig du får utslag på testen imorgen kanskje?? lykke til!!
#Aurora har tre gutter# Skrevet 24. juli 2006 #3 Skrevet 24. juli 2006 opp til sengs....cb el testen kan vare posetiv i morgen..så den er nok kanskje rett tundt hjørne viss du har el slim i dag.Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå