Gothminister Skrevet 24. juli 2006 #1 Del Skrevet 24. juli 2006 Testet positivt i dag,så er bare 4+1 da. Er ikke så langt det.. Har en sønn på 20 mnd fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 24. juli 2006 #2 Del Skrevet 24. juli 2006 Gratulerer! Om det ikke er så langt så er du jo gravid=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommage♀♂ Skrevet 24. juli 2006 #3 Del Skrevet 24. juli 2006 Gratulerer! Jeg er 5+2 tror jeg, holder visst ikke helt tellingen... Har en datter på snart 8 mnd fra før! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 24. juli 2006 #4 Del Skrevet 24. juli 2006 hei du og gratulerer. er også ny her. fant ut i går at jeg er gravid. er ca 5+1 tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommage♀♂ Skrevet 24. juli 2006 #5 Del Skrevet 24. juli 2006 Er visst 5+1 jeg også når jeg talte etter. Uinteressant for dere, men spennende for meg, hehe=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå