Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Såg ikkje nokon tråd for denne veka, så eg lagar ein eg.

Eg har vore vekkreist, så no er det to veker sidan sist eg vegde meg. Var redd for at eg hadde lagt masse masse på meg, for ferien har vore veldig prega av snop, chips og annan usunn mat...

Men eg stod heldigvis heilt stille :o)

Det har blitt masse turar med barnevogna og sånn på ferien, så det er gjerne derfor eg ikkje har gått opp i alle fall. Men eg hadde ein kjempefin opplevelse i dag.. Eg var på senteret med mormor, og ho ville gå og sjå etter klede til meg. Og jaggu fann eg tre bukser som var passe. Og dei var i str. 48! Den eine var riktignok litt trang, men eg hadde den same frå før i str. 50, og den er for stor. Har berre gått ned ca 4kg dei siste to mnd, men har gått inn ein del cm rundt magen, rompa, lårene osv, så kanskje det at eg trimmar meir faktisk gjer at noko av feittet blir bytta ut med musklar...

Juhuu!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5717177-veiing-mandag-24/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde månedens nedtur eller opptur alt etter som man ser det i går, da jeg endelig turte å gå på vekta.

103.7 kilo viste den... 25. juli.

Har bestemt meg for å ha som mål å gå ned 3 kilo i mnd. Og veie meg kun en gang i mnd. Tidligere har jeg veid meg hver dag, men registrert det en gang i uka.

Jeg HADDE gått ned 30 kilo, og så opp igjen 12.

Målet er vel å gå ned til rundt 78, men i første omgang er det viktigst å komme seg under 100! Gjør jeg ikke det har jeg ikke klær å ha på meg... vandrer rundt i joggebukser nå. Dritkjipt.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5717177-veiing-mandag-24/#findComment-5734640
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...