Gå til innhold

Endelig hjemme med nurket mitt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var det på tide å komme inn her å si takk for meg. Benjamin ble født i rekord fart utenfor sykehuset i Skien som mange sikkert har lest i avisa. Det var en helt spesiell opplevelse. Men det største var ikke selve fødselen. Jeg har født en helt perfekt liten gutt og vi har blitt to-barns foreldre.

Lykke til alle dere som fortsatt venter. Plutselig er det i gang, og da har dere en helt utrolig fin tid foran dere!

Klem fra Yvonne og Benjamin

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sto på internett å du... det må ha vært en opplevelse. Men du for gratulerer så mye med gutten...:-)Han var ganske stor¨å han..du for kose deg.. :-)

Skrevet

Hei og gratulerer så mye!! Må ha vært litt av en opplevelse ja. Masse lykke til.

klem

Skrevet

Hvilken avis stod det i?

Gratulerer! Jeg vil også lese, og jeg vil også bli mamma igjen nå!

Skrevet

hehe, var det deg det ja. Det var bra dere ikke hadde lengre vei til sykehuset.

Gratulerer masse med Benjamin og større familie :)

Skrevet

Gratulerer så masse! Har fått bilde av nydelige gutten din av Anne-Irene, glad alt står bra til med dere. Ønsker dere lykke til videre:-)

Skrevet

Gratulere! Kjempefint at det gikk bra med deg og Benjamin.

Skrevet

Gratulerer så masse, så bildene i avisen ja!! Det blir en interessant historie å fortelle på konfirmasjonsdagen :) Kos dere masse.

Nyydelig navn forresten, det skal min lille gutt hete også!

Skrevet

oi oi..litt av en racer han derre benjamin..Kos dere med han.. kanskje han blir rallykjører når han blir stor..Lykke til

Skrevet

Gratulerer :)

Var det deg? hehe.. godt det gikk bra da,

Mamma ringte å sa jeg måtte lese dagens TA pga hendelsen men glemte det helt bort, fikk lest det på internett nå da:)

Går vel greit jeg legger linken ut her..(?)

http://www.ta.no/nyheter/article2204346.ece

Nydelig gutt:)

Skrevet

Gratulerer så mye!

Mange som har fått med seg fødselen din her i Skien ja! Jeg har 14 dager igjen til termin, og får nå stadig høre at; "du må prøve å rekke inn på sykehuset du da!"

Fint å høre at alt står bra til med dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...